+klasyczny wygląd
+podwójny wydech
+łatwość prowadzenia
+wyświetlacz biegów i poziomu paliwa
+wytrzymały silnik
-słaba widoczność oryginalnych lusterek
-wąska kierownica
Plusy:
-wygodny
-świetny basowy dźwięk jak na tylko 400 pojemności
-prosty i przyjemny w prowadzeniu
-klimacik starego moto ;)
-niezawodny (jak dotąd :) )
Minusy:
-rdzewiejące tłumiki
-jak na tą moc spalanie raczej wysokie (lepiej poszukać wersje 44 KM)
-kiepskie hamulce
-elektryka (padające regulatory - zmora całej serii GS/X z tamtych lat) - u mnie przerobiona instalacja i można spać spokojnie
Plusem tego motoru jest to że doskonale nadaje się do jazdy dla początkujących motocyklistów ,jest to motor który nie ma zrywu ale przy tym jest dynamiczny i dość szybki.
Suzuki GSX 400
+klasyczny wygląd
+podwójny wydech
+łatwość prowadzenia
+wyświetlacz biegów i poziomu paliwa
+wytrzymały silnik
-słaba widoczność oryginalnych lusterek
-wąska kierownica
Suzuki GSX 400
Plusy:
-wygodny
-świetny basowy dźwięk jak na tylko 400 pojemności
-prosty i przyjemny w prowadzeniu
-klimacik starego moto ;)
-niezawodny (jak dotąd :) )
Minusy:
-rdzewiejące tłumiki
-jak na tą moc spalanie raczej wysokie (lepiej poszukać wersje 44 KM)
-kiepskie hamulce
-elektryka (padające regulatory - zmora całej serii GS/X z tamtych lat) - u mnie przerobiona instalacja i można spać spokojnie
Suzuki GSX 400
- tylni hamulec, bębnowy
- za krótkie lusterka
Suzuki GSX 400
Plusem tego motoru jest to że doskonale nadaje się do jazdy dla początkujących motocyklistów ,jest to motor który nie ma zrywu ale przy tym jest dynamiczny i dość szybki.
Suzuki GSX 400
Idealny motor do wyrobienia nawyków jazdy prawdziwym motocyklem.
Zbyt niska moc przy jeźdzzie w dwie osoby
Suzuki GSX 400
zalewa świece w prawym garze - musze wyregulować gaźniki
Suzuki GSX 400
Plusy:
*niskie spalanie
*elastyczność na niższych biegach
*pakownośc kufra
Minusy:
*ciężko go wyczyścić (zwłaszcza użebrowanie silnika)