Lepiej nie schodzić po niżej 3tys/obr bo telepie całym bigiem łańcuch linczuje tylne kolo niemiłośernie - szkoda ze za cieżki w teren, ciężko sie jeżdzi na jednym kole bo ciezka jest maciora
Wygodny na podróż i dla delikatnych dup bo wygodny - silnik ma specyficzną prace która trzeba opanować by jeżdzić bigiem Polecam
Suzuki DR 800
- Za mała przednia owiewka
- Mała prędkość maksymalna
+ Cała reszta
Suzuki DR 800
Na razie same plusy no może trochę ciężki ale w czasie jazdy nie odczuwalne.
Suzuki DR 800
+ Dobre zawieszenie
+ Duża prędkośc (jak na enduro)
- Na małych obrotach telepie cała maszyną
- Chłodzenie powietrzem
Suzuki DR 800
1
Suzuki DR 800
Plusy:
moment obrotowy
zawieszenie
trzy osobowa kanapa
wygodna pozycja kierowcy i pasażera
Minusy:
Narazie brak
Suzuki DR 800
Lepiej nie schodzić po niżej 3tys/obr bo telepie całym bigiem łańcuch linczuje tylne kolo niemiłośernie - szkoda ze za cieżki w teren, ciężko sie jeżdzi na jednym kole bo ciezka jest maciora
Wygodny na podróż i dla delikatnych dup bo wygodny - silnik ma specyficzną prace która trzeba opanować by jeżdzić bigiem Polecam
Suzuki DR 800
+ osiągi
+ wygoda podróżowania
+ trwałość silnika
+ spalanie
+ dużo miejsca dla pasazera
- ciezka jazda z małą predkoscia obrotowa
- wibracje
- szybko załatwia tylną opone
- dostępność częśći
- wiecej wad nie stwierdzilem :)
Suzuki DR 800
Specyficzna praca silnika - przy zimnym silniku telepocze cały dziób i wszystkie plastiki
oraz poniżej 3 000.
Suzuki DR 800
- spora masa
- specyfika dużego singla
+ komfort
+ osiągi
+ trwała, sprawdzona konstrukcja
Suzuki DR 800
z uwagi na dość awaryjny rozrusznik w moim egzęplażu, przydałby się dodatkowo kopniak.