+ osłona przed wiatrem
+ komfort jazdy
+ blinda :)
+ b.dobry zasięg reflektorów
+ wajcha od hamulca postojowego (jak na południu trzeba gdzieś pod górkę stanąć na światłach bo roboty drogowe co często się zdarza to b. fajna rzecz, ale na bacie raczej nie ma co wchodzić w zakręty :D)
+ można tym przytargać sporo zakupów z Biedronki
+ prędkość przelotowa 120-130km/h i pełen komfort (v max ~160 licznikowe)
+ zacny dźwięk 4-taktu na 4Roadzie z wykręconym silencerem
+ automat
- automat :)
- należy dość często kontrolować stan oleju zwłaszcza w 400
- z tyłu za wąski lacz (130), jakby był taki jak np. w K7...
- (wg. mnie) zgrabniej zadek wygląda ze spoilerkiem z wbudowaną lampą LED jakie to montowane są w wersji Sport niż zagłówek ale to wedle uznania i użytkowania każdemu inaczej pasuje
Suzuki Burgman 400
- Nadmierne spożycie oleju
+ Wygodna pozycja kierowcy
Suzuki Burgman 400
+ osłona przed wiatrem
+ komfort jazdy
+ blinda :)
+ b.dobry zasięg reflektorów
+ wajcha od hamulca postojowego (jak na południu trzeba gdzieś pod górkę stanąć na światłach bo roboty drogowe co często się zdarza to b. fajna rzecz, ale na bacie raczej nie ma co wchodzić w zakręty :D)
+ można tym przytargać sporo zakupów z Biedronki
+ prędkość przelotowa 120-130km/h i pełen komfort (v max ~160 licznikowe)
+ zacny dźwięk 4-taktu na 4Roadzie z wykręconym silencerem
+ automat
- automat :)
- należy dość często kontrolować stan oleju zwłaszcza w 400
- z tyłu za wąski lacz (130), jakby był taki jak np. w K7...
- (wg. mnie) zgrabniej zadek wygląda ze spoilerkiem z wbudowaną lampą LED jakie to montowane są w wersji Sport niż zagłówek ale to wedle uznania i użytkowania każdemu inaczej pasuje
Suzuki Burgman 400
+ bezawaryjny
+ tani w eksploatacji
+ wiele części zamiennych
+ duża kanapa
narazie brak minusów
Suzuki Burgman 400
LADNA LINIA NADWOZIA, SPORO PRAKTYCZNYCH SCHOWKOW
CICHO I ROWNO PRACUJACY SILNIK
STRASZNIE NISKIE I TWARDE ZAWIESZENIE , JAZDA PO NIEASFALTOWYCH DROGACH TO MORDEGA
KIEPSKIEJ JAKOSCI PLASTIK W KOKPICIE
DUZY APETYT NA PALIWO I OLEJ
Suzuki Burgman 400
bardzo ladna linia nadwozia
praktyczne schowki
dobre zawieszenie
dobra ochrona przed deszczem i wiatrem
malo dynamiczny silnik
bardzo niskie zawieszenie
zbyt duzy apetyt na paliwo i olej
Suzuki Burgman 400
+ jeśli chodzi o skuter
+ całkiem dobre chłodzenie silnika
+ przydatny całkiem spory schowek pod kanapą
- jeśli chodzi o motocykl
- miałem jakieś problemy z elektryką
Suzuki Burgman 400
+ Wygoda
+ Przyspieszenie
+ Ekonomiczne spalanie
+ Praktyczność
Suzuki Burgman 400
-wygoda
-dużo schowków
-małe spalanie
-tanie koszty ekspoloatacji
minusy
- zawieszenie
- prędkośc maksymalna