+Świetnie świecące światła
+Dużo miejsca
+Dobra widoczność do tyłu
+SUPER stylistyka ;)
+Bardzo widoczne światło stopu
+Zegar na desce rodzielczej
+Kierunkowskazy z odgłosem
_________________________________________________________________
-Siedzenie niewygodne już po 5km (ale da się przeżyć)
-Niebotycznie wielkie spalanie
-Stosunkowo mały V-max (na serii)
+Jest dość lekki żeby go wyrzucić na śmieci
+Fajnie tył podskakuje podczas jazdy.
+przynajmniej światła działają, więc teraz służy jako latarka xD
-nie jeździ
-stacyjka odpadła
-jest wart kanapki z gównem bez chleba
-klakson działa raz na ruski rok
jak byście patrzeli na to w dziale \\\"opinie kierowców Kymco Super 8\\\" to ja opisuje skuter elektryczny jakby co, bo jak dodawałem tego złoma to nie było \\\"E-Scooter\\\" tylko tak losowo wybrałęm Kymco Super 8
Plusy:
-Spalanie w normie
-Super wygląd
-koła 14 cali
-Sporo miejsca dla dwóch osób jak na 50ccm
-owiewka, po komibnowaniu da rade włożyć gps;p
Minusy:
-mała moc w serii
-obciachowa obudowa tłumika i tylny chlapacz
-v-max
++++++
białe felgi
atrakcyjny wygląd
dobre hamulce
wygodny
po rozgrzaniu całkiem zrywny
duże koła
dobre światła
stopki dla pasażera (przydają się)
----
mały schowek
pali trochę
+ dwusuwowa wersja
+ zawieszenie
+ dużo miejsca z tyłu
+ koła 14 cali
+ dynamiczny
+ ładnie się prezentuje
+ wygodny
+ bardzo dobry hamulec przedni
- ciężki 120 kg
- mały schowek
-słabe osiągi tylko 75km/h
Hmm... Włącza silnik, chwilke pracuje wskakuje na wyższe obroty odrazu (weim zmieni się po pierwszym przeglądzie), ale jak WŁANCZAM światła, to obroty maleją, co on jest na prąd? Nie czaje tego.
+ dwusuwowa wersja
+ dużo miejsca z tyłu
+ koła 14 cali
+ w miarę dynamiczny
+ ładnie się prezentuje
+ wygodny
+ bardzo dobry hamulec przedni (ale trochę piszczy :P)
- AC chłodzenie powietrzem
- Tylny hamulec (jak na tą masę uważam, że tarcza byłaby lepszym rozwiązaniem).
- Tłumik... Jego wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Odkręcające się co chwila osłonki, nagrzewanie się do czerwoności, ścieranie się farby itp. Na szczęście wkrótce będzie nowy wydech.
Kymco Super 8
+Świetnie świecące światła
+Dużo miejsca
+Dobra widoczność do tyłu
+SUPER stylistyka ;)
+Bardzo widoczne światło stopu
+Zegar na desce rodzielczej
+Kierunkowskazy z odgłosem
_________________________________________________________________
-Siedzenie niewygodne już po 5km (ale da się przeżyć)
-Niebotycznie wielkie spalanie
-Stosunkowo mały V-max (na serii)
Kymco Super 8
+wygodny
- mało leci jak wiecie gdzie blokady to pisać
Kymco Super 8
plusy:
-wygląd
-spalanie
-przyspieszenie
-komfort jazdy
Minusy:
- mały kufer
Kymco Super 8
+Jest dość lekki żeby go wyrzucić na śmieci
+Fajnie tył podskakuje podczas jazdy.
+przynajmniej światła działają, więc teraz służy jako latarka xD
-nie jeździ
-stacyjka odpadła
-jest wart kanapki z gównem bez chleba
-klakson działa raz na ruski rok
jak byście patrzeli na to w dziale \\\"opinie kierowców Kymco Super 8\\\" to ja opisuje skuter elektryczny jakby co, bo jak dodawałem tego złoma to nie było \\\"E-Scooter\\\" tylko tak losowo wybrałęm Kymco Super 8
Kymco Super 8
Dobry niezawodny skuter
Kymco Super 8
+ duży
+ wygodny
+ cichy
+ ekonomiczny
+ bardzo dobre materiały
+ pojemny zbiornik paliwa
- schowek o dziwnych kształtach
- ciężki
Kymco Super 8
+wygląd
+duże koła
+małe spalanie
+ładny dźwięk
-osiągi
-mały schowek(kask ze szczęką się nie zmieści)
Kymco Super 8
Plusy:
-Spalanie w normie
-Super wygląd
-koła 14 cali
-Sporo miejsca dla dwóch osób jak na 50ccm
-owiewka, po komibnowaniu da rade włożyć gps;p
Minusy:
-mała moc w serii
-obciachowa obudowa tłumika i tylny chlapacz
-v-max
Kymco Super 8
++++++
białe felgi
atrakcyjny wygląd
dobre hamulce
wygodny
po rozgrzaniu całkiem zrywny
duże koła
dobre światła
stopki dla pasażera (przydają się)
----
mały schowek
pali trochę
Kymco Super 8
+ sportowy wygląd
+ wygoda podczas jazdy
- trochę szkoda tego silnika 4t ;]
- zawieszenie nie na polskie drogi
Kymco Super 8
-twarde zawieszenie
+przyspieszenie
+wygodna kanapa
+duzy
+sportowy wygląd
+nie jest pierdziawką jak dwusówy
Kymco Super 8
+ dwusuwowa wersja
+ zawieszenie
+ dużo miejsca z tyłu
+ koła 14 cali
+ dynamiczny
+ ładnie się prezentuje
+ wygodny
+ bardzo dobry hamulec przedni
- ciężki 120 kg
- mały schowek
-słabe osiągi tylko 75km/h
Kymco Super 8
+
małe spalanie
duże koła
sportowy wygląd
duży zbiornik paliwa
zegar
-
trochę słaby silnik...
Kymco Super 8
+2-suwowy silnik
+duże koła (14 cali)
+sportowy wygląd
+przyśpieszenie
+osiągi
+wygodna kanapa także na dalsze wypady
-...hmm...hmm...hmm...BRAK!!!!!!!!!!!!
Kymco Super 8
+ 14 calowe koła
+ Ostre linie i podzielony przedni reflektor nadają mu naprawdę sportowego stylu.
-chłodzony powietrzem
- tylni hamulec bębnowy
Kymco Super 8
Hmm... Włącza silnik, chwilke pracuje wskakuje na wyższe obroty odrazu (weim zmieni się po pierwszym przeglądzie), ale jak WŁANCZAM światła, to obroty maleją, co on jest na prąd? Nie czaje tego.
Kymco Super 8
+ dwusuwowa wersja
+ dużo miejsca z tyłu
+ koła 14 cali
+ w miarę dynamiczny
+ ładnie się prezentuje
+ wygodny
+ bardzo dobry hamulec przedni (ale trochę piszczy :P)
- AC chłodzenie powietrzem
- Tylny hamulec (jak na tą masę uważam, że tarcza byłaby lepszym rozwiązaniem).
- Tłumik... Jego wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Odkręcające się co chwila osłonki, nagrzewanie się do czerwoności, ścieranie się farby itp. Na szczęście wkrótce będzie nowy wydech.
Kymco Super 8
Plusy:
-Fajny wygląd
-Koła 14-stki
-Dobre przyspieszenie
-Mało pali
-Z przodu hamulec tatczowy
z tyłu bęben ale nieźle sobie
radzi
Minusy:
-Silnik 4T
-Niskie podwozie
Kymco Super 8
plusy: duży , wygodny, ładnie sie prezentuje, mało pali, koła 14 stki.
minusy: ciężko postawić na koło,
Kymco Super 8
-super przyspieszenie
-super wygląd
-duże koła
-super światła
-wysoki
minusy jak po 6tyś-km wszystko gra;D