Zacznę o plusów - bo ich są tylko dwa: dobre prowadzenie na wprost i dobre hamowanie silnikiem.
Minusy: wszechobecne drgania, duże zużycie paliwa - 3,5-4l/100km, złe ogumienie, tylna opona montowana na przednim kole, parciejące gumy, przebarwiające się chromy, rdza, gaśnie na wolnych obrotach, gdy nie jest rozgrzany, bardzo słabe hamulce, słaby skręt, złe wyważenie motocykla, zbyt krótkie biegi, bardzo niewygodna pozycja za kierownicą, niekończące się awarie!!!
awarie: dwa razy łatany bak, krzywa tarcza hamulcowa, kilka razy naprawiany wskaźnik poziomu paliwa, stale przeciekający korek od baku, oderwanie się stopki centralnej na spawie!!!, urwanie się rury wydechowej, pękanie osłony wahacza, notorycznie psujący się przerywacz kierunkowskazów!!!!!!
Kingway Jinlun 150
Zacznę o plusów - bo ich są tylko dwa: dobre prowadzenie na wprost i dobre hamowanie silnikiem.
Minusy: wszechobecne drgania, duże zużycie paliwa - 3,5-4l/100km, złe ogumienie, tylna opona montowana na przednim kole, parciejące gumy, przebarwiające się chromy, rdza, gaśnie na wolnych obrotach, gdy nie jest rozgrzany, bardzo słabe hamulce, słaby skręt, złe wyważenie motocykla, zbyt krótkie biegi, bardzo niewygodna pozycja za kierownicą, niekończące się awarie!!!
awarie: dwa razy łatany bak, krzywa tarcza hamulcowa, kilka razy naprawiany wskaźnik poziomu paliwa, stale przeciekający korek od baku, oderwanie się stopki centralnej na spawie!!!, urwanie się rury wydechowej, pękanie osłony wahacza, notorycznie psujący się przerywacz kierunkowskazów!!!!!!
Kingway Jinlun 150
+bardzo ladny wyglad
+bardzo niskie spalanie
+dobry komfort
+bezawaryjny
-miekki zawieszenie
-mala moc
Kingway Jinlun 150
+ ma silnik
+ma koła
+ma siedzenie
-złom
-wszystko sie psuje
-sam skreca
-dziadostwo
-droga zabawka
Kingway Jinlun 150
Niezawodnosc!!!! 6500tys km na liczniku w jeden sezon >>nigdy nie zawiódł...:)Jedyny minus to lekkie drgania przy miedzy 80 a 100 km/h