+110
+4t
+małe i zwinne
+dosyć dobrze się prowadzi
+mało pali
-4t
-słabe
-małe, za małe
-psuł się średnio 2 razy w tygodniu(Sam silnik wytrzymał mimo katowania ale komponenty elektryki(głównie izolacja) były z ciastoliny(?) ta "guma" stwardniała po 2 latach użytkowania od nowości co skutkowało ciągłymi spięciami i 4 spalonymi cewkami ...
* ekonomika jazdy - niskie zużycie paliwa
* czytelna tablica rozdzielcza
* duży zbiornik paliwa
* standardowa dźwignia zmiany biegów
* idealne przystosowany do ruchu miejskiego - jest zwinny, zwrotny, bardzo dobrze prowadzi się na zakrętach
* ciekawa sylwetka
* ekonomika jazdy - niskie zużycie paliwa
* czytelna tablica rozdzielcza
* duży zbiornik paliwa
* standardowa dźwignia zmiany biegów
* idealne przystosowany do ruchu miejskiego - jest zwinny, zwrotny, bardzo dobrze prowadzi się na zakrętach
* ciekawa sylwetka
Keenmotorbikes Bad Boy CX50
+zrywny
+szybki
+oryginalny
+niezniszczalny
+doskonale spisuje się w terenie
-troszkę mały
-brzydka przednia lampa
Keenmotorbikes Bad Boy CX50
+110
+4t
+małe i zwinne
+dosyć dobrze się prowadzi
+mało pali
-4t
-słabe
-małe, za małe
-psuł się średnio 2 razy w tygodniu(Sam silnik wytrzymał mimo katowania ale komponenty elektryki(głównie izolacja) były z ciastoliny(?) ta "guma" stwardniała po 2 latach użytkowania od nowości co skutkowało ciągłymi spięciami i 4 spalonymi cewkami ...
Keenmotorbikes Bad Boy CX50
* ekonomika jazdy - niskie zużycie paliwa
* czytelna tablica rozdzielcza
* duży zbiornik paliwa
* standardowa dźwignia zmiany biegów
* idealne przystosowany do ruchu miejskiego - jest zwinny, zwrotny, bardzo dobrze prowadzi się na zakrętach
* ciekawa sylwetka
Keenmotorbikes Bad Boy CX50
plusem jest to że dobrze się zwija i jest całkiem wygodny
Keenmotorbikes Bad Boy CX50
* ekonomika jazdy - niskie zużycie paliwa
* czytelna tablica rozdzielcza
* duży zbiornik paliwa
* standardowa dźwignia zmiany biegów
* idealne przystosowany do ruchu miejskiego - jest zwinny, zwrotny, bardzo dobrze prowadzi się na zakrętach
* ciekawa sylwetka