Plusy
-Mocna agresywna i wymagająca jednostka napędowa
-Twarde i typowo sportowe zawieszenie, co przekłada się na duży potencjał w winklach
-pomimo stereotypów pierwsze ZX10R przy odpowiedniej eksploatacji to trwałe motocykle
-Średnie spalanie w granicach 7l/100 km to bardzo dobry wynik jak na klasę jednego litra
-Pozycja za sterami maksymalnie sportowa - ale można naprawdę dobrze i pewnie "dokleić" się do tego motocykla.
Wady
-Hamulce nie są tak skuteczne jak w konkurencyjnej CBR czy R1.
-Pod względem jakości również odstaje od konkurencji, plastiki miękkie ale kruche , delikatna powłoka lakiernicza na ramie i podzespołach
-Delikatna rama , której trzeba poświęcić uwagę przy zakupie
+Moc
+Osiągane prędkości
+Moment obrotowy
+Waga lekki zwinny kocur ninja :D
-Ochrona przed wiatrem , trzeba się mocno składać na nim przy wyższych prędkościach
-Spalanie ,ale kto by to liczył w takiej zabawce;p
-pakowność i możliwość kupna/doboru jakichkolwiek kufrów sakw itp ,ale to wkońcu motocykl na tor ;p
+lekki, szybki, agresywny i zwinny(takie właśnie lubie;) )
+kolor(najpiękniejsze malowanie kawy
+agresywny wygląd i sylwetka(nikt nie przejdzie obojętnie xD)
+bardzo małe spalanie jak na taką moc
+wygodna i nie męcząca pozycja za kierownicą jak na sportowy motocykl
+zajebiste hamulce
+jest ich wiele i za dużo by jeszcze wymieniać:)
a teraz małe minusiki
-za szybko zużywania sie tylna oponka hehe;p
-praca silnika na wolnych obrotach(jak to w kawach i suzukach;p)
wiecej minusów nie znam
Kawasaki ZX-10R
Plusy
-Mocna agresywna i wymagająca jednostka napędowa
-Twarde i typowo sportowe zawieszenie, co przekłada się na duży potencjał w winklach
-pomimo stereotypów pierwsze ZX10R przy odpowiedniej eksploatacji to trwałe motocykle
-Średnie spalanie w granicach 7l/100 km to bardzo dobry wynik jak na klasę jednego litra
-Pozycja za sterami maksymalnie sportowa - ale można naprawdę dobrze i pewnie "dokleić" się do tego motocykla.
Wady
-Hamulce nie są tak skuteczne jak w konkurencyjnej CBR czy R1.
-Pod względem jakości również odstaje od konkurencji, plastiki miękkie ale kruche , delikatna powłoka lakiernicza na ramie i podzespołach
-Delikatna rama , której trzeba poświęcić uwagę przy zakupie
Kawasaki ZX-10R
+Moc
+Osiągane prędkości
+Moment obrotowy
+Waga lekki zwinny kocur ninja :D
-Ochrona przed wiatrem , trzeba się mocno składać na nim przy wyższych prędkościach
-Spalanie ,ale kto by to liczył w takiej zabawce;p
-pakowność i możliwość kupna/doboru jakichkolwiek kufrów sakw itp ,ale to wkońcu motocykl na tor ;p
Kawasaki ZX-10R
... niesamowita moc :)
Kawasaki ZX-10R
+lekki, szybki, agresywny i zwinny(takie właśnie lubie;) )
+kolor(najpiękniejsze malowanie kawy
+agresywny wygląd i sylwetka(nikt nie przejdzie obojętnie xD)
+bardzo małe spalanie jak na taką moc
+wygodna i nie męcząca pozycja za kierownicą jak na sportowy motocykl
+zajebiste hamulce
+jest ich wiele i za dużo by jeszcze wymieniać:)
a teraz małe minusiki
-za szybko zużywania sie tylna oponka hehe;p
-praca silnika na wolnych obrotach(jak to w kawach i suzukach;p)
wiecej minusów nie znam
Kawasaki ZX-10R
Nigdy sie nad tym nie zsatanawialem.Ale podejrzewam ze wiecej plusow skoro wlasnie jego mam.
Kawasaki ZX-10R
+przyjemna jazda
+bardzo dobre osiągi
+piękno w środku i z zewnątrz
-duże spalanie
Kawasaki ZX-10R
fabryczne opony kubeł na śmieci!!!!Po wymianie dopiero motocyklem mozna jezdzic !!!
Kawasaki ZX-10R
tylko plusy
Kawasaki ZX-10R
mały zwinny smok he he mamo paliwo sie skonczyło