W porównaniu do starszego vn1500 którego miałem plusem jest 5 biegowa skrzynia, bezobsługowe zasilanie wtryskiem, zajebiscie wygodny i fajnie się smiga spacerowo po okolicy.
Z minusów to nie hamuje. 330 kg i pojedyncza tarcza z przodu. Trzeba uważać i hamować kilometr wcześniej.
Plusy-bardzo wygodny motocykl do turystyki.Spalanie w normie,w przedziale 5,5 do 6,5 .Prędkość max 185 km/h.Podłogi kierowcy i pasażera rewelacja .Do niewielkich minusów zaliczał bym moc .Dla mnie odrobinę za słaby .Amory oryginalne dobijały
jak pisalem w tej nieszczesnej serii pompka olejowa...
oraz aby dostac sie do silnka trzeba rozebrac polowe motrynki..
plusy ...jak sie te motocykl ma to sie go wspomina cale zycie ...naprawde ma sie wrazenie ze ma ta maszynka dusze .
przy zmianie wydechu wspaniale silnki gada ..nie wspone o strzelaniu z rur gdy sie chamuje silnkiem ...
Plusy:
- wgodny w dwie osoby
- wygodna pozycja za kierownicą
- bardzo elastyczny silnik
- 4-biegowa skrzynia
- duża chłodnica płynu chłodniczego
- po dwie świece na cylinder
Minusy:
- zużycie oleju (w niektórych modelach dochodzące do ok 1l, u mnie 0,5l na 1000km)
- dziwne dźwięki w silniku
- przy tej kierownicy i podnóżkach niewygodny przy prędkościach powyżej 120 km/h
- niewygodne oryginalne siedzenie
Kawasaki Vulcan 1500
W porównaniu do starszego vn1500 którego miałem plusem jest 5 biegowa skrzynia, bezobsługowe zasilanie wtryskiem, zajebiscie wygodny i fajnie się smiga spacerowo po okolicy.
Z minusów to nie hamuje. 330 kg i pojedyncza tarcza z przodu. Trzeba uważać i hamować kilometr wcześniej.
Kawasaki Vulcan 1500
Plusy-bardzo wygodny motocykl do turystyki.Spalanie w normie,w przedziale 5,5 do 6,5 .Prędkość max 185 km/h.Podłogi kierowcy i pasażera rewelacja .Do niewielkich minusów zaliczał bym moc .Dla mnie odrobinę za słaby .Amory oryginalne dobijały
Kawasaki Vulcan 1500
Same plusy
Kawasaki Vulcan 1500
jak pisalem w tej nieszczesnej serii pompka olejowa...
oraz aby dostac sie do silnka trzeba rozebrac polowe motrynki..
plusy ...jak sie te motocykl ma to sie go wspomina cale zycie ...naprawde ma sie wrazenie ze ma ta maszynka dusze .
przy zmianie wydechu wspaniale silnki gada ..nie wspone o strzelaniu z rur gdy sie chamuje silnkiem ...
Kawasaki Vulcan 1500
Plusy:
- wgodny w dwie osoby
- wygodna pozycja za kierownicą
- bardzo elastyczny silnik
- 4-biegowa skrzynia
- duża chłodnica płynu chłodniczego
- po dwie świece na cylinder
Minusy:
- zużycie oleju (w niektórych modelach dochodzące do ok 1l, u mnie 0,5l na 1000km)
- dziwne dźwięki w silniku
- przy tej kierownicy i podnóżkach niewygodny przy prędkościach powyżej 120 km/h
- niewygodne oryginalne siedzenie
Kawasaki Vulcan 1500
SAMA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY I WIELKI KOMFORT
Kawasaki Vulcan 1500
+Wygląd
+Moc
+Spełnienie marzenia
-małe wgniecenie na baku
-kierownica do wymiany
Kawasaki Vulcan 1500
Piekny wygląd / narazie minusow nei zaobserwowalem