zacznę od minusów poniewaz lepiej jak się zakonczy na plusach+:)
- wyciek paliwa przez gaznik(zawieszenie sie pływaka) z tego co słyszalem i czytałem na forum dużo osób ma z tym problem,,,ja sobie z tym problemem poradzilem i nic mi juz nie wycieka od roku czasu...wystarczy db ustawić gażnik...a co konketnie to pisać to sie dogadamy...
- nie wiem co to moze byc ale po dłuższej jęzdzie skuter jest słabszy tzn jakby się tłok kurczył czy cos takiego...mi coś mówili niektórzy ale i tak jest SILNY..
+ SUPER SIE NIM JĘŻDZi..posiada nózki boczne dla pasażera ale ja je wykorzystuje do jazdy po zakretach..składając się nisko..:) dzięki tym nóżkom fajnie balansuje sie całym skuterem..
+ skuter bardzo dobrze trzyma się drogi, jest wygodny..
+ dość mało spotykany
+ popularny Minarelli Horizontal
+ masa (80kg)
-
- małe kółka
- problem ze zdobyciem plastików w razie potrzeby
- bardzo lubi się rozkręcać podczas jazdy (śrubki XD)
- konstrukcja ramy nie puszcza gaźnika 21mm lub większego
KTM GO 50
+mało pali
+fajny i ciekawy wygląd
+wysokie zawieszenie
+rzadko spotykany
+nie chinol
+bez awaryjny
+dobra jakość wykonania
-skuter
KTM GO 50
Plusy:
- zrywny
- lekki
- Czysty Włoch :)
- Silnik Minarelli :)
Minusy:
- ciężko dostępne niektóre części (plastiki, linka licznika itp.)
- Chłodzony powietrzem (szybko się grzeje)
- Słabiutkie oryginalne światła
KTM GO 50
-charakterystyczny stukot silnika(oczywiście fabryczny)
+małe spalanie
+bezawaryjność
+komfort jazdy
+koła 16"
KTM GO 50
zacznę od minusów poniewaz lepiej jak się zakonczy na plusach+:)
- wyciek paliwa przez gaznik(zawieszenie sie pływaka) z tego co słyszalem i czytałem na forum dużo osób ma z tym problem,,,ja sobie z tym problemem poradzilem i nic mi juz nie wycieka od roku czasu...wystarczy db ustawić gażnik...a co konketnie to pisać to sie dogadamy...
- nie wiem co to moze byc ale po dłuższej jęzdzie skuter jest słabszy tzn jakby się tłok kurczył czy cos takiego...mi coś mówili niektórzy ale i tak jest SILNY..
+ SUPER SIE NIM JĘŻDZi..posiada nózki boczne dla pasażera ale ja je wykorzystuje do jazdy po zakretach..składając się nisko..:) dzięki tym nóżkom fajnie balansuje sie całym skuterem..
+ skuter bardzo dobrze trzyma się drogi, jest wygodny..
+ skuter DB na miasto...
KTM GO 50
+
+ dość mało spotykany
+ popularny Minarelli Horizontal
+ masa (80kg)
-
- małe kółka
- problem ze zdobyciem plastików w razie potrzeby
- bardzo lubi się rozkręcać podczas jazdy (śrubki XD)
- konstrukcja ramy nie puszcza gaźnika 21mm lub większego
KTM GO 50
plusy:
+ bardzo zrywny i szybki
+ malutko pali
+ dwusów
+ KTM
minusy
- BRAK