na chwilę obecną same plusy, lecz jest to taki sprzęt że trzeba przy nim nieraz podłubać, jakaś śrubka się poluzuje, jakaś linka sie urwie, gdzieś sie coś odczepi ale w sumie to norma w każdym enduro tak że dla mnie sprzęt perfekt.
Plusy:
-dobrze spisujące się zawieszenie
-łatwość naprawy i wymiany poszczególnych elementów ramy i zawieszenia
-niskie spalanie
-żywotna i mało awaryjna jednostka napędowa
-dobry moment obrotowy przezco nie brakuje mocy
Minusy:
-duże koszty naprawy jednostki
-częste regylacje i konieczność doglądania jednojtki napędowej
-duże wibracje i konieczność skręcania śrub na klej
-problemy z modułem zapłonowym
-mały promień skrętu
KTM 600 LC4
na chwilę obecną same plusy, lecz jest to taki sprzęt że trzeba przy nim nieraz podłubać, jakaś śrubka się poluzuje, jakaś linka sie urwie, gdzieś sie coś odczepi ale w sumie to norma w każdym enduro tak że dla mnie sprzęt perfekt.
KTM 600 LC4
Plusy:
-dobrze spisujące się zawieszenie
-łatwość naprawy i wymiany poszczególnych elementów ramy i zawieszenia
-niskie spalanie
-żywotna i mało awaryjna jednostka napędowa
-dobry moment obrotowy przezco nie brakuje mocy
Minusy:
-duże koszty naprawy jednostki
-częste regylacje i konieczność doglądania jednojtki napędowej
-duże wibracje i konieczność skręcania śrub na klej
-problemy z modułem zapłonowym
-mały promień skrętu
KTM 600 LC4
+ można dać sie przejachać każdemu kto go sam odpali :)
-jak na swój wiek i cenę można mu je wybaczyć
KTM 600 LC4
mocne hamulce
dobre przyspieszenie
swietna amortyzacja