- Brak sieci serwisów. Nic dla kogoś, kto nie umie sam wymienić oleju. Można serwisować u dealera BMW, ale nie pytajcie mnie o ceny :)
- Wykonanie pozostawia wiele do życzenia, ale na szczęście są to detale do ogarnięcia. Tam coś odleci, tu się jakaś śrubka odkręci... Ogólnie motocykl trzeba trochę "dorobić", ale efekt jest później jak najbardziej trwały. Widać w nim poprostu trochę czeskiej mentalności (podobnej zresztą do polskiej)
- Wibracje silnika mogłyby trochę mniej dawać się we znaki, jak na mój gust
- Dosyć głośna skrzynia biegów przy zmianie przełożenia, ale sporo motocykli ma takie objawy
- To co, pisać o tym tłumiku, czy nie? Jest to tłumik z katalizatorem spalin. Jest duży, ale taki poprostu jest. Na żywo wygląda na pewno lepiej niż na zdjęciach. Mi się podoba. Daję minusa, bo tak chce mainstream :)
+ Komfortowa jazda, dobre przyspieszenie, motocykl nadaje się na dalsze podróże
+ Spory bak paliwa (prawie 20 litrów)
+ Wzbudza spore zainteresowanie na ulicach, parkingach i zlotach. Na pewno jest motocyklem "egzotycznym" :)
+ Serwisowanie jest dosyć proste. Nawet średnio zaawansowany majsterkowicz powinien być w stanie ustawić n.p. luz zaworowy, co mi też się udało, o wymianie oleju nawet nie wspominając
+ Bardzo dobra dostępność części do silnika. Klocki hamulcowe i tym podobne też da się znaleźć. Reszta niestety tylko z Czech.
+ Na razie niezawodny
+ Ma u mnie dożywocie
Jawa 650
- Brak sieci serwisów. Nic dla kogoś, kto nie umie sam wymienić oleju. Można serwisować u dealera BMW, ale nie pytajcie mnie o ceny :)
- Wykonanie pozostawia wiele do życzenia, ale na szczęście są to detale do ogarnięcia. Tam coś odleci, tu się jakaś śrubka odkręci... Ogólnie motocykl trzeba trochę "dorobić", ale efekt jest później jak najbardziej trwały. Widać w nim poprostu trochę czeskiej mentalności (podobnej zresztą do polskiej)
- Wibracje silnika mogłyby trochę mniej dawać się we znaki, jak na mój gust
- Dosyć głośna skrzynia biegów przy zmianie przełożenia, ale sporo motocykli ma takie objawy
- To co, pisać o tym tłumiku, czy nie? Jest to tłumik z katalizatorem spalin. Jest duży, ale taki poprostu jest. Na żywo wygląda na pewno lepiej niż na zdjęciach. Mi się podoba. Daję minusa, bo tak chce mainstream :)
+ Komfortowa jazda, dobre przyspieszenie, motocykl nadaje się na dalsze podróże
+ Spory bak paliwa (prawie 20 litrów)
+ Wzbudza spore zainteresowanie na ulicach, parkingach i zlotach. Na pewno jest motocyklem "egzotycznym" :)
+ Serwisowanie jest dosyć proste. Nawet średnio zaawansowany majsterkowicz powinien być w stanie ustawić n.p. luz zaworowy, co mi też się udało, o wymianie oleju nawet nie wspominając
+ Bardzo dobra dostępność części do silnika. Klocki hamulcowe i tym podobne też da się znaleźć. Reszta niestety tylko z Czech.
+ Na razie niezawodny
+ Ma u mnie dożywocie