+ ten pomruk V-ki...POEZJA,
+ ''dorosły'' wygląd,
+ bardzo łatwy i przyjemny w prowadzeniu,
+ dobra dynamika,
+ małe spalanie,
- "chromy", a raczej ich imitacja, troszke ich rdza łapie...
- brak 6-go biegu:(, a szkoda, bo silnik jest bardzo elastyczny, i spokojnie by uciągnął. Jedyne rozwiązanie, to wymiana zębatki zdawczej na większa - będzie szybszy, ale odrobinę słabszy.
Plusami napewno jest to ze motor super sie prowadzi . Zrobilem juz na nim pare tysiecy i sie swietnie jezdzilo . Minusami hmmm nie wiem ja mailem radosc z jazdy tym sprzetem wiec nie mailem pdostaw do narzekania . Moze jedno to ze jest 5 biegow a nie 6 , ale coz :) cos z a cos :)
Hyosung GT 250 Comet
+ bardzo male spalanie
+ komfortowa jazda
+ niezle przyspieszenie jak na 250ccm
+ ze nie ma minusow ;D
Hyosung GT 250 Comet
+ wygląd, łatwy w prowadzeniu, małe spalanie
- brak "6", troche za słaby za wolny /jest ewentualność odblokowania/, części do Hyosunga
Hyosung GT 250 Comet
+ ten pomruk V-ki...POEZJA,
+ ''dorosły'' wygląd,
+ bardzo łatwy i przyjemny w prowadzeniu,
+ dobra dynamika,
+ małe spalanie,
- "chromy", a raczej ich imitacja, troszke ich rdza łapie...
- brak 6-go biegu:(, a szkoda, bo silnik jest bardzo elastyczny, i spokojnie by uciągnął. Jedyne rozwiązanie, to wymiana zębatki zdawczej na większa - będzie szybszy, ale odrobinę słabszy.
Hyosung GT 250 Comet
Plusami napewno jest to ze motor super sie prowadzi . Zrobilem juz na nim pare tysiecy i sie swietnie jezdzilo . Minusami hmmm nie wiem ja mailem radosc z jazdy tym sprzetem wiec nie mailem pdostaw do narzekania . Moze jedno to ze jest 5 biegow a nie 6 , ale coz :) cos z a cos :)