+ wygodny na dalsze trasy
+ baardzo elastyczny silnik , można mieć 5 zapiętą i 30 km/h odkręcić gaz i się zbiera jak opętany ;)
+ małe spalanie
- jak narazie jakieś problemy z silnikiem ale mam nadzieję ze na przyszły sezon bd cacy wszystko ;)
+ wygodny na dalekie trasy
+ basowy dźwięk (ładnie puka)
+ laski chcą się przejechac
+ duży bak
- wolny jego prędkośc z którą dobrze się czuje to 60km/h dalej się męczy
- drgania od jednocylindrowego silnika aż mi coś brzęczy gdy schodzi z obrotów
-Niskoobrotowy
-90 troszke wolny
+Ładny
+Można na dzień ze 20 lasek wyrwać
+Ładnie się prowadzi(przyjemnie gładko)
+Cicho chodzi ale to sie niedługo zmieni
+WYGODNY
Hyosung Cruise II
+ wygodny na dalsze trasy
+ baardzo elastyczny silnik , można mieć 5 zapiętą i 30 km/h odkręcić gaz i się zbiera jak opętany ;)
+ małe spalanie
- jak narazie jakieś problemy z silnikiem ale mam nadzieję ze na przyszły sezon bd cacy wszystko ;)
Hyosung Cruise II
-spalanie
+przyspieszenie
+biegi
+wygoda
Hyosung Cruise II
+wygodny
+ładnie sie prezentuje
+małe spalanie
-przy takim przełożeniu przydałby się szósty bieg
Hyosung Cruise II
+ dobre osiągi (jak na taką pojemność) szczególnie 5. bieg
+ niezłe hamulce
+ bardzo wygodna pozycja
+ małe spalanie
+ niezawodność
- brak 6. biegu
Hyosung Cruise II
Plusy:
-przyspieszenie
-predkosc
-wygoda podczas jazdy
-piekny wygląd
Minusy
BRAK!
Hyosung Cruise II
+ wygodny na dalekie trasy
+ basowy dźwięk (ładnie puka)
+ laski chcą się przejechac
+ duży bak
- wolny jego prędkośc z którą dobrze się czuje to 60km/h dalej się męczy
- drgania od jednocylindrowego silnika aż mi coś brzęczy gdy schodzi z obrotów
Hyosung Cruise II
-Niskoobrotowy
-90 troszke wolny
+Ładny
+Można na dzień ze 20 lasek wyrwać
+Ładnie się prowadzi(przyjemnie gładko)
+Cicho chodzi ale to sie niedługo zmieni
+WYGODNY
Hyosung Cruise II
+-przyspieszenie :)
-za mało obrotów (11000) :(