Plusy:
- Bardzo mocny
- brak dziur w obrotach
- równa praca silnika w pionie
- brak problemow z odpalaniem
- mega wygodny, jeden z lepszych modeli jakie miałem.
Minusy:
- Strasznie drogie remonty, ale jak wiadomo trzeba się z tym liczyć.
Plusy- niesamowita moc, nadwozie idealnie skonstruowane, bardzo przyjemnie mozemy zbierać zakręty powerslidem. Po dodaniu gazu nie wyrzuca. Na koło z każdego biegu. Jazda na jednym kole niesamowicie przyjemna. Rano odpala od 1 kopnięcia i po 30 sekundach jest gotowy do jazdy, nie musimy dłuzej trzymać na ssaniu czy rozgrzewac motoru.
Minusy- Trzeba się nauczyc odpalać. Niestety dopóki się nie nauczymy możemy przez cały dzień nie odpalic motoru. W większości przypadków przy odpalaniu musimy o coś oprzeć motocykl co czasem może być niewygodne. Po dlugiej jeździe gdy motocykl zgaśnie samoczynnie np w piachu, czy poprzez naszą nieuwage, musimy odczekac jakiś czas zanim będziemy musieli odpalać.
Plusy:
-super frajda z jazdy
-super hamulce nifisin
-jest to honda :D
-4-suw a nie 2-suwowa kosiarka
-każdy bieg na gumie
-nikt cię nie dogoni(policja może pomarzyć)
Minusy:
-minusy to myślę samo słowo motocross łączy się z kosztami i czasami oczekiwaniem kiedy znów usiądzie się na swoje moto
-spalanie;P
-zbyt częsta regulacje zaworów
Plusy : niesamowity wyglad, bardzo wytrzymale elementy nadwozia, bardzo dobrze sie prowadzi w zakretach, niesamowicie ciagnie z dolu no i zawieszenie mozna sie troche pomeczyc zeby ustawic je pod siebie ale za to sie odwdzieczy bardzo :)
Honda CRF 450
Plusy:
- Bardzo mocny
- brak dziur w obrotach
- równa praca silnika w pionie
- brak problemow z odpalaniem
- mega wygodny, jeden z lepszych modeli jakie miałem.
Minusy:
- Strasznie drogie remonty, ale jak wiadomo trzeba się z tym liczyć.
Honda CRF 450
Plusy- niesamowita moc, nadwozie idealnie skonstruowane, bardzo przyjemnie mozemy zbierać zakręty powerslidem. Po dodaniu gazu nie wyrzuca. Na koło z każdego biegu. Jazda na jednym kole niesamowicie przyjemna. Rano odpala od 1 kopnięcia i po 30 sekundach jest gotowy do jazdy, nie musimy dłuzej trzymać na ssaniu czy rozgrzewac motoru.
Minusy- Trzeba się nauczyc odpalać. Niestety dopóki się nie nauczymy możemy przez cały dzień nie odpalic motoru. W większości przypadków przy odpalaniu musimy o coś oprzeć motocykl co czasem może być niewygodne. Po dlugiej jeździe gdy motocykl zgaśnie samoczynnie np w piachu, czy poprzez naszą nieuwage, musimy odczekac jakiś czas zanim będziemy musieli odpalać.
Honda CRF 450
jeszcze nie jestem w stanie powiedzieć ale na pewno wielkim + są Jej Osiągi i zawieszenie
Honda CRF 450
Plusy:
-super frajda z jazdy
-super hamulce nifisin
-jest to honda :D
-4-suw a nie 2-suwowa kosiarka
-każdy bieg na gumie
-nikt cię nie dogoni(policja może pomarzyć)
Minusy:
-minusy to myślę samo słowo motocross łączy się z kosztami i czasami oczekiwaniem kiedy znów usiądzie się na swoje moto
-spalanie;P
-zbyt częsta regulacje zaworów
Honda CRF 450
plus jak narazie bez awaryjna,minus to szybkie zuzycie podzespolow tj.opona,naped,luzujace sie szprychy tylnego kola
Honda CRF 450
lekka alu rama
Honda ;)
małe spalanie
drogi w utrzymaniu
full cross
szatańska moc
Honda CRF 450
+ bardzo zrywna, łapie od samego dołu
+ duża moc która zaskakuje czasami :)
+ ładny wygląd
Honda CRF 450
+ zajebisty moment obrotowy
+ super przyśpieszenie
+ nigdy nie brakuje mocy
+ idealny wygląd
+ oryginalna okleina CRF w idealnym stanie
Honda CRF 450
+MOC
+Dzwiek
+Wygoda jak na FULLa
MIUSOW SIE NIE DOPATRZYLEM
Honda CRF 450
+ malo pali
+ PIEKNY GLOS
+ BARDZO duza MOC!!! (ciagnie od samgo dolu)
+idzie na kolo bez problemu
+ Dobre zawieszenie
+ Dobrze sie go prowadzi
a minusów to niezuwazylem
Honda CRF 450
Plusy : niesamowity wyglad, bardzo wytrzymale elementy nadwozia, bardzo dobrze sie prowadzi w zakretach, niesamowicie ciagnie z dolu no i zawieszenie mozna sie troche pomeczyc zeby ustawic je pod siebie ale za to sie odwdzieczy bardzo :)