+ Bardzo dobre i łatwe prowadzenie jak na tą masę
+świetny, bardzo elastyczny silnik, nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu
+dobre hamulce
+Przy rozsądnej jeździe niskie zużycie paliwa jak na tą pojemność
+wygląd
+wysoka jakość wykonania
+motocykl bardzo wygodny
-Duża masa, trzeba uważać przy manewrach parkingowych i mieć trochę siły aby przepchać motocykl zwłaszcza jak jest niewielka górka
-przy większych prędkościach duży napór powietrza
Minusy: cena zakupu, cena części- narazie tylko sprawdzałem, nic nie musiałem zmieniać, bardzo miękki lakier, pewnie ekologiczny, BRAK CENTRALNEJ STOPKI!!!, musiałem kupić podnośnik.
Plusy: relatywnie małe zużycie paliwa, ostatnio jeździliśmy po Jurze 100-110km/h, wzieła niecałe 5l. na 100. Przyciąga wzrok każdego. Absolutnie najzrywniejszy motocykl jakim jeździłem - no tego nie da się opowiedzieć, odkręcasz i przednie koło ledwie muska asfalt, trzeba mocno się pilnować żeby nie wywalić się na plecy.
Honda CB 1300
+ Bardzo dobre i łatwe prowadzenie jak na tą masę
+świetny, bardzo elastyczny silnik, nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu
+dobre hamulce
+Przy rozsądnej jeździe niskie zużycie paliwa jak na tą pojemność
+wygląd
+wysoka jakość wykonania
+motocykl bardzo wygodny
-Duża masa, trzeba uważać przy manewrach parkingowych i mieć trochę siły aby przepchać motocykl zwłaszcza jak jest niewielka górka
-przy większych prędkościach duży napór powietrza
Honda CB 1300
Minusy: cena zakupu, cena części- narazie tylko sprawdzałem, nic nie musiałem zmieniać, bardzo miękki lakier, pewnie ekologiczny, BRAK CENTRALNEJ STOPKI!!!, musiałem kupić podnośnik.
Plusy: relatywnie małe zużycie paliwa, ostatnio jeździliśmy po Jurze 100-110km/h, wzieła niecałe 5l. na 100. Przyciąga wzrok każdego. Absolutnie najzrywniejszy motocykl jakim jeździłem - no tego nie da się opowiedzieć, odkręcasz i przednie koło ledwie muska asfalt, trzeba mocno się pilnować żeby nie wywalić się na plecy.