Plusy:
-dwa hamulce tarczowe
-dozownik oleju
-obrotomierz
-prędkościomierz wyskalowany do 120km/h
-felgi aluminiowe 17'
-niezawodny
-szybki (110 km/h)
-zrywny
-6 biegów
-wygodny nawet dla dwóch osób
-bardzo rzadko spotykany
-nietypowy wygląd
-głośny(dla niektórych może być to wada)
-itd.
Minusy:
-wysokie spalanie przy agresywnej jeździe
-przydałby się elektryczny starter
-mało mocy na niskich obrotach (za sprawą wyścigowego cylindra)
Derbi Fenix
plusy:
ekonomiczny
zwinny
wygodny
minusy:
drogie części
Derbi Fenix
Plusy:
-dwa hamulce tarczowe
-dozownik oleju
-obrotomierz
-prędkościomierz wyskalowany do 120km/h
-felgi aluminiowe 17'
-niezawodny
-szybki (110 km/h)
-zrywny
-6 biegów
-wygodny nawet dla dwóch osób
-bardzo rzadko spotykany
-nietypowy wygląd
-głośny(dla niektórych może być to wada)
-itd.
Minusy:
-wysokie spalanie przy agresywnej jeździe
-przydałby się elektryczny starter
-mało mocy na niskich obrotach (za sprawą wyścigowego cylindra)
Derbi Fenix
Plus:
-jak już wcześniej wspominałem jego oryginalność
-ci kierowcy którzy sie za mną oglądają:)
-niezawodność
Minusy:
-ciężko dostępne częsci
Derbi Fenix
+ pełna dokumentacja na 50cm
+ jedyny taki na świecie
- nie dokończona rama (duperele)
- brak seryjnych owiewek