Plus to na pewno wygląd większego motocykla i małe spalanie. Na minus muszę zaliczyć jednak trochę za małą moc. Wystarczy, żeby spokojnie sobie jechać 80-90 km/h, ale nie ma mowy o wyprzedzaniu samochodów, które jadą szybciej niż 70 km/h - trwa to za długo lub czasem jest wręcz niemożliwe.
Plusy: Bardzo wygodny, duży jak na tą pojemność, chłodnica oleju, podesty, dużo chromu, podnóżek centralny, jakość wykonania
Minusy: jeszcze ich nie poznałem :P
+super zawieszenie
+swietnie się prezentuje
+naprawdę pojemny bak i małe spalanie
+mega-wygodny motocykl (siedzenia, podesty)
+kopniak, gdyby elektryczny starter zawiódł
+dobre przyspieszenie na rozgrzanym silniku
+dobry moment obrotowy(jesli ..zepsujemy" obrotomierz)
+wyglądem przypomina rasowy motor
+wskaźnik poziomu paliwa
-brak lampki oleju
-przedni amortyzator jest zbyt twardy
-wskaźnik poziomu paliwa nie działa jak powinien
-podobny do junaka (wiele osób juz mi sie pytalo czy to junak)
PLUSY:
- świetna prezencja;
- dobre właściwości jezdne;
- centralny amortyzator i stopka;
- napinacz łańcucha;
- wskaźnik ilości paliwa ( niestety troche się myli );
- podesty pod nogi;
- dobre hamulce;
- elektryczny rozrusznik oraz alternatywny kopniak( którego rzecz jasna nie używam:P);
- chłodnica oleju;
- wygodne siedzenie i niemęcząca pozycja za kierownicą;
- duże lusterka dające dobrą widoczność z tylu
MINUSY:
- dość mało elastyczny silnik ;
- mały wręcz "symboliczny" schowek na narzędzia
Daelim VL Daystar
plusy:
-wygląd duźego motocykla
-pojemny bak
-w miarę dobra jakość wykonania
-wygodny
minusy:
-felgi
-słaba dostępność cźeści
Daelim VL Daystar
Plus to na pewno wygląd większego motocykla i małe spalanie. Na minus muszę zaliczyć jednak trochę za małą moc. Wystarczy, żeby spokojnie sobie jechać 80-90 km/h, ale nie ma mowy o wyprzedzaniu samochodów, które jadą szybciej niż 70 km/h - trwa to za długo lub czasem jest wręcz niemożliwe.
Daelim VL Daystar
+ świetna prezencja
+ wskaźnik ilości paliwa
+ podesty nA nogi
+ elektryczny rozrusznik
+ chłodnica oleju
Daelim VL Daystar
Plusy: Bardzo wygodny, duży jak na tą pojemność, chłodnica oleju, podesty, dużo chromu, podnóżek centralny, jakość wykonania
Minusy: jeszcze ich nie poznałem :P
Daelim VL Daystar
+super zawieszenie
+swietnie się prezentuje
+naprawdę pojemny bak i małe spalanie
+mega-wygodny motocykl (siedzenia, podesty)
+kopniak, gdyby elektryczny starter zawiódł
-mało mocy, ale to nie motocykl do szaleństw
Daelim VL Daystar
+dobre przyspieszenie na rozgrzanym silniku
+dobry moment obrotowy(jesli ..zepsujemy" obrotomierz)
+wyglądem przypomina rasowy motor
+wskaźnik poziomu paliwa
-brak lampki oleju
-przedni amortyzator jest zbyt twardy
-wskaźnik poziomu paliwa nie działa jak powinien
-podobny do junaka (wiele osób juz mi sie pytalo czy to junak)
Daelim VL Daystar
PLUSY:
- świetna prezencja;
- dobre właściwości jezdne;
- centralny amortyzator i stopka;
- napinacz łańcucha;
- wskaźnik ilości paliwa ( niestety troche się myli );
- podesty pod nogi;
- dobre hamulce;
- elektryczny rozrusznik oraz alternatywny kopniak( którego rzecz jasna nie używam:P);
- chłodnica oleju;
- wygodne siedzenie i niemęcząca pozycja za kierownicą;
- duże lusterka dające dobrą widoczność z tylu
MINUSY:
- dość mało elastyczny silnik ;
- mały wręcz "symboliczny" schowek na narzędzia