facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zumico Quick 2011r

Oglądano już 2076 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zumico Quick »
  • Rocznik

    2011 r.

  • Właściciel

    Mietas

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Opalenica

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    60.00 s

  • Opis

    \\\"Piździk\\\" został zakupiony w kwietniu 2011 w Auchan. Tak, wiem, dziwnie to brzmi. ;) Jest to prawie pełna seria. V-max jaki udało mi się osiągnąć to około 95km/h przed wymianą sztycy, która pękła w trakcie jazdy przy przebiegu około 5000km. Aktualny przebieg to ponad 6000km. Jeżdżę nim najprawdopodobniej ostatni rok. Aktualny v-max to 80km/h, przy pięknej pogodzie i wietrze w plecy. Do zbiornika leję PB98, bo odnoszę wrażenie że silnik lepiej wtedy pracuje. Przyspieszenie jest kiepskie, jak to 4-takt. Zdaje mi się, że wszystkie sztuki tego modelu mają taką werwę na fabrycznej konfiguracji jak ten. :)

  • Tuning

    Filtr paliwa duży, produkcji Filtron (od Malucha)
    Gaźnik z większą dyszą (niestety nie wiem jaką)
    Były próby regulacji napędu rolkami, jednak docelowo zostałem przy fabrycznych 4g.
    Czerwony neonek przypięty do ramy, po lewej stronie, oświetla silnik.

  • Silnik

    50ccm, pełna seria oprócz większej dyszy w gaźniku. W planach jest założenie cylindra o większej pojemności - najprawdopodobniej w zimę.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Grodzisk Wlkp., rondo obok targowiska. Niezapomniany wypadek, ponieważ jedyny poważny. Dlaczego ta stópka od centralki jest tak mocno wysunięta :(

  • Perspektywy

    W planach jest;
    - założenie większego cylindra,
    - wymiana wydechu,
    - zmiana napędu na sportowy (wariator, sprzęgło),
    - przemalowanie plastików ponieważ po pierwszym sezonie widać jego ślady :),
    - przeróbka przedniego hamulca na tarczowy.
    W daalekiej przyszłości możliwe jest, że zrobię swap silnika z Piaggio Zip.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - jest lekki,
    - bardzo dobrze się prowadzi, można jeździć \\\"bez trzymanki\\\",
    - silnik ma niesamowitą werwę jak na fabryczny GY6,
    - po 6000km silnik nadal działa jakby był nowy.

    Minusy:
    - hamulce bębnowe których za nic nie mogę wyregulować,
    - strasznie trzęsie po przekroczeniu 70km/h,
    - jakość wykonania plastików pozostawia wiele do życzenia, po 2-krotnym demontażu całości skuter przestał się trzymać kupy,
    - wątpliwej jakości jest także wykonanie ramy, w szczególności mówię tu o sztycy,
    - zawieszenie jest (a właściwie go nie ma :D) tragiczne, polne drogi odpadają bo można dostać szału.

  • Osiągnięcia

    Tylny błotnik został \\\"ucięty\\\" poprzez postawienie maszyny do pionu :D

  • Marzę o...

    Cagiva Mito Evo 2, w niedalekiej przyszłości.

Wyróżnienia

Komentarze (1)

  • 2013-04-23 20:34:41

    Ja sie pytam skąd osiągnąłeś taką prędkość ,też kupiłem ten skuter w Auchanie ...ale mi nie idzie 80 dych ,a nawet 70 :d \r\n\r\nWymieniałeś coś ? jeżeli tak to powiedz mi co ...masz moje gg napisz do mnie bo to dla mnie ważne 47167777

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Daewoo Nubira
  • Nissan Primera
  • Volkswagen Golf
  • Yamaha XJ 600
  • Volkswagen Polo
  • Peugeot Vivacity

Co robią kierowcy na PJ