Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Piekary Śląskie
234 cm3
17 KM
16 Nm
0.00 s
Zamontowany kufer, przednia szyba, sakwy, frędzle, dodatkowe chromowane listwy, głośniki.
Silnik 4T dwucylindrowy chłodzony powietrzem, rozrząd OHC, zasilany przez 2 gaźniki podciśnieniowe, silnik ładnie pracuje słychac tylko mechaniczny szum zdecydowanie nie lubi bardzo niskich obrotów na średnich i wysokich dosyć dynamiczny, Na zimnym silniku trudno zmieniają się biegi i kłopotkiwe jest szukanie luzu po rozgrzaniu wszystko chodzi lekko i płynnie. Moc pozwala podróżować w trasie z prędkościami w zakresie 90-110 kmh.
Miękkie dobrze radzi sobie z nierównościami jednak nie lubi większych dziur i kocich łbów. Tylne mogło by być nieco bardziej dotłumione, przednie bez zarzutu
+ 2 cylindry
+ ekonomiczny
+ ssanie nie wymagające trzymania gazu
+ ładnie wygląda
+ światła awaryjne
+ schowek na narzędzia pod kanapa zamykaną na kluczyk
+ seryjny bagażnik i oparcie pasażera
- plastikowa przednia lampa
- platformy dla pasażera powinny być nieco niżej
- na całkiem zimnym silniku trudno wchodzą biegi
- niedokładny wskaźnik poziomu paliwa
Cześć!\r\nChciałbym Cię zaprosić na największe forum, poświęcone jednośladom ze stajni Zippa, które znajduje się pod adresem: Zipp-Forum.pl \r\nZapraszamy do wzięcia udziału w dyskusjach związanymi z mechaniką, techniką doskonalenia jazdy, przeróbkami wizualnymi i mechanicznymi. Na forum mamy wielu ekspertów, którzy zawsze służą pomocą. Na forum panuje przyjemna, rodzinna atmosfera. Ponadto, współpraca ze sklepami umożliwia nam na przeprowadzanie konkursów z przewidzianymi nagrodami! :D \r\n\r\nPozdrawiam Zipp3k
Bejlik pozdrowił kierowcę pojazdu