Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Lędziny
49 cm3
11 KM
25.00 s
Zipp Quantum GT5 , duży skuter z 2t ( kopia horizontala ;)) , jeden z bardziej udanych chińczyków , w serii zero problemów , wygodny bez awaryjny . Bardzo dobre hamulce i zawieszenie idealne na polskie drogi
No i tu można się coś rozpisać nie tak jak przy mojej XR6 . Na początek Cylek Stage6 Streetrace 70 + Wydech Stage6 Pro Replica ( bez blokady ) + Wał Top Racing Race łożyska Stage6 C4 + uszczelniacze + Gaźnik Tec Racing 17,5 ( z pływakiem i iglicą pływaka Dellorto i dyszą 96 żeby nie robił buuuuuu tak jak to Tecki )
Po przytarciu Streetrace przyszła kolej na Airsala T6 70CCM niestety złe opinie o Airsal dopadły i mnie skuter miał takiego muła jak by tam siedziała 50ccm z WM , ale nic docierałem go na oleju Ipon FullSyntetyk po 600km ściągnąłem głowice wszystko ok no i powoli coraz szybciej aż tu bach koło się zatrzymało zero kompresji , czytałem wiele postów z takimi przypadkami że airsal się zatarł albo jeszcze w trakcie docierania albo po dotarciu .
Po tej przygodzie nie była hajsu no i cylek WM 60CCM , oczywiście wyglądał jak by go ktościosał siekierą no ale nic za 65zł cóż chcieć więcej no i bach po ok 4km zaczęło chwytać tłok na ok 3-5s i puszczało pech .
Stwierdziłem koniec china by no i telefon do smugglera i tłok Vertexa 1p szlif i śmigał jak głupi , po czym stwierdziłem że wole nie ryzykować następnym przytarciem i świat zobaczył mojego zippka na TABLICA.PL po jakimś miesiącu odjechał spod mojego garażu na zacnej przyczepne i tylko go widziałem
Tak dla wyjaśnienia po każdej zmianie cylindra regulowałem gaźnik pod nowy żeby ktoś mi nie pisał że się zatarły przez brak regulacji
70ccm
W miarę dobre miękkie ale na zakrętach szło poszaleć
Dźwięk wydechu
Wyjazd na Airsal T6 70 i zatarcie 15km od domu w lesie no i oczywiście pierwsza maneta do full na 70ccm
Zmienić Aktualną XR6 na RS125 lub NSR
+szybki po tuningu
+Bardzo wygodny
+w miarę tanie części i bardzo dobrze dostępne
+na serii był nie zawodny
+Dobre hamulce jak na chińczyka
-dużo pali jak i na serii tak i po tuningu
-CHŁODZONY POWIETRZEM największy minus
-Nie zbyt atrakcyjny tył \"krowiasty \"
-Seryjne opony wykazywały zero przyczepności
Licznik oparł się na wskazówce 0 , wyprzedzenie kilku markowców Aeroxa SR i NRG (być może po w 50ccm ale zawsze ta satysfakcja )
Honda CBR 600 , a później CBR 954 RR
TrAvOlTa pozdrowił kierowcę pojazdu