Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Minkowice
50 cm3
3 KM
11 Nm
0.00 s
Zipp jak to Zipp.
Było 72ccm (od nowego mimo, że myślałem że jeżdzę jako 50 ccm, okazało się, że jakiś błąd wyszedł na lini produkcyjnej i dostałem z sklaepu już na większym cylku )ale wygiąłem wałek przekładni i na gwarancji oddałem go do naprawy i wymieniono wałek i wstawiono 50 ccm abym miał gwarancję i od tego czasu słaby z mnie dawca ; D
-Zainspirował mnie GB Street z silnikiem od NSR-ki więc nie wiem czy poczekam i też tak zrobię bądź wstawię silnik 125 lub 110ccm lub w najgorszym wypadku wstawię 72ccm ale wiem jedno, że nie zostanę przy tej pojemności jaką mam.
-Myślę też nad audio.
Nic więcej nie potrzebuję po za dobrymi osiągami i jeszcze lepszą muzą
zamulony jak stu letni staw,
v-max na prostej 65-70
z górki raz zamknąłem budzik
Wygodnie się nim podróżuje,
Właściwie to każda ale największa to taka jak się wyjebałem i do wymiany bądź też naprawy był błotnik przedni, porysowana przednia lampa, lewy środkowy plastik i lewy tylni i dwa wgnioty na baku
Silnik od NSR bądź też 125 ccm Chiński
+wygodny
+spalanie
+wygląd
-v-max
-RDZA
-słabe światło
-wibracje
oprócz gleby to zamnknięcie budzika z góry na 50 ccm i zamykanie na każdej prostej z cylkiem 72 ccm
GSX-R 1000 K3
Cześć! \r\n Chciałbym Cię zaprosić na największe forum, poświęcone jednośladom ze stajni Zipp’a, które znajduje się pod adresem: Zipp-Forum.pl \r\n Zapraszamy do wzięcia udziału w dyskusjach związanymi z mechaniką, techniką doskonalenia jazdy, przeróbkami wizualnymi i mechanicznymi. Na forum mamy wielu ekspertów, którzy zawsze służą pomocą. Na forum panuje przyjemna, rodzinna atmosfera. Ponadto, współpraca ze sklepami umożliwia nam na przeprowadzanie konkursów z przewidzianymi nagrodami! :D \r\n\r\n Pozdrawiam\r\n