Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Rumia
600 cm3
125 KM
68 Nm
3.50 s
Jest to mój pierwszy, wymarzony większy motor i to w dodatku z rodziny sportowych;) Sprzęt jest zabójczo szybki, mocny i zrywny! Zbiera się błyskawicznie, przyśpieszenie ma potężne;) Jak widać kolor niebieski, pojemność 600cm3, jak czuć 125KM, jak słychać oryginalny wydech yamahy;) Motor jest niesamowity, wizualnie bardzo mi się podoba;) Mimo, że ma 9 lat, jego stan jest idealny! Machinę kupiłem sprowadzoną z Włoch, gdzie była jeżdżona tylko w ładne i słoneczne dni i na bieżąco poprzedni właściciel się o nią troszczył;) Rocznie przejeżdżała ok. 3tyś.km, ja kupiłem ją z przebiegiem 26500km. Jedyne ślady użytkowania, to drobne ryski, musiała się mojemu poprzednikowi lekko przewrócić;) Motor ciągle mnie zadziwia, a przed każdą przejażdżką serce bije mi jak oszalałe, a z początku jak zaczynałem na niej jeździć, wystarczyło kilka metrów, aby ręce drżały;P Motor budzi strach, jednak na trasie spisuje się super, pojechałem raz z kumplami do Ustki na zlot, średnia prędkość wynosiła 80-90km/h, obroty wtedy wynosiły 4-5tyś/min a Ejsiuśka toczyła się idealnie 300km na 1 baku, spalanie wyniosło wtedy 4,7l/100km;) Na każdą jazdę zabieram ze sobą pasażera, który doważa trochę sprzęt, bo ze mną samym motor lata jak oszalały, muszę trochę przypakować;D Pasażera podczas jazdy wogule nie czuć, nie ma żadnego spadku mocy;) Motor często mnie zadziwia, trzeba bardzo uważać, żeby jakiegoś głupstwa nie zrobić, np. potrafi bez użycia sprzęgła, z samego gazu podnieść na koło, nie ma z tym najmniejszego problemu. Wystarczy, że przekroczy na 1 biegu 8-10tyś obr/min i odfruwa... Wogule na każdym biegu, gdy przekroczy jakieś 8tyś obr zmienia się nie do poznania jazda, z w miarę spokojnej, na zabójczą. Motor wtedy zyskuje takiego kopa, że czasami trudno go opanować! Maszyna jest niesamowita i strasznie mi się podoba, jednak chyba nie najężdżę nią tyle, co Żbikiem ponieważ spalanie trochę za duże;/ Ale sama jazda jest super;)
Na prawdę nie potrzeba;) Moto wygląda super i mocy ma pod dostatkiem, a nawet za dużo;) Poza tym tuning uważam za coś zupełnie niepotrzebnego i głupiego;)
Ale w tej rubryce będzie co naprawiłem w nim, albo usprawniłem;)
1. Są założone inne niż oryginalne kierunkowskazy, jakieś sztywne karbonowe, z białymi szkłami, inne też jest mocowanie tablicy rej;/ Przyklejony jest całkiem fajny tank-pad z napisem "R6" oraz taka "karbonowa naklejka" na półce kierownicy;), Fajnie wyglądają również zielone taśmy, naklejone wokół koła;) - To tyle z dodatków;)
2. Kierunki były strasznie tandetnie podłączone, po prostu zwinięte w palcach kable, owinięte taśmą, polutowałem je i zaizolowałem opaską termokurczliwą;)
3. Wymieniłem żarówkę przedniego lewego światła pozycyjnego, bo się przepaliła;P
4. Wymieniłem akumulator na nowy 12V8Ah, bo stary całkowicie się zasiarczył;)
Jest zarąbisty, okropnie mocny, a przy tym bardzo elastyczny i jak to się mówi nie do zarżnięcia!
Rzędowy czterosów, Pojemność 600cm3, moc 125KM, 4 cylindry, 16 zaworów, zasilany 4 gaźnikami, 6 biegowa skrzynia biegów, 6-tkę można wrzucić już przy 45km/h i normalnie jedzie;P Tylko te koniki lubieją wypić, dlatego pali też trochę;) Na trasie odnotowałem 4,7l/100km, za to w mieśnie ok 5.7 - 7l/100km, ponoć jak by mu mocniej wcisnąć to nawet 15 potrafi spalić;D
Przód; amorek teleskopowy, grube lagi;)
Tył; żółta sprężyna centralna i whacz
1. Moje pierwsza jazda tym sprzętem u pośrednika po placu, jeszcze nie miałem prawka, natomiast czułem że siedzę na torpedzie;)
2.Pierwsza jazda po kupnie, chyba z 10km po okolicy, pokazywałem kumplom;)
3. Wszystkie te próby z prędkością, a zwłaszcza ostatnia z V 232km/h;D
4. Pierwszy raz jak mi postawiła przypadkowo na koło, jechałem z Filipem, strasznie się wystraszyłem;D
5.Wycieczka z Wicią do Kartoszyna, gdzie wycinają blachy laserem;)
6.Trasa na zlot do Ustki, na "Motocyklowe pożegnanie lata 2010" fajnie się jechało;D
7. 11.11.2010 Parada w dzień niepodległości w Gdyni;) Jechałem z Wicią, wokół tysiące ludzi, a Ejsiuśce zachciało się gasnąć, 3 razy zgasła i pchaliśmy;D
8. 3.04.2011 Otwarcie sezonu i święcenie motocykli w sobowidzu;) Zlot słabo zorganizowany, pogoda była super;P Jechałem z Karolem, Pati(NS80) i Mariuszem z Patrykiem(NSR125)
9. 1.05.2011 Otwarcie sezonu w Pelplinie tzw. Kociewska Wiosna;) zlot nie najlepszy, pomimo ze było ok 1400 maszyn. Parada bardzo krótka i poza stunterem mało atrakcji;P
Motor jest niesamowity, przejechałem nim już pomad 3 tysiące kilometrów, a on ciągle mnie zadziwia;) Przed każdą jazdą mam stracha i czuję, że serce szybciej mi bije;P Podnosi czasem przypadkowo na koło, zdaża się, że przy hamowaniu silnikiem tył się blokuje, trzeba też uważać na przyśpieszenie, które jest zabójcze;) Z Ejsiuśką się zakumplowałem i rozgryzłem większość jej odpałów, jednak zdaję sobie sprawę, że jeszcze wiele przede mną;) Plan mam taki; używać Ejsiuśki do tyrystycznej jazdy z pasażerem i na dłuższe dustansy, które trzeba w miarę sprawnie przemierzyć;) Jednak kiedy zobaczę pustą długą drogę, napewno coś mi odbije i zachce mi się znowu porprawiać poprzedni rekord prędkości... Jeszcze nie odkręciłem manetki do końca, jednak tyle co już jechałem wystarczy, żeby się zabić, kask przy takiej prędkości lata jak by mnie ktoś policzkował... a żeby zwolnić na nic hamulce, trzeba czekać, aż motor sam wyhamuje tak do 80km/h..., wtedy dopiero można próbować hamować;) Mam nadzieję, że na tym sprzęcie nie zabiję się, a uda mi się zjeździć jakiś ciekawy kawałek świata;)
/Szkoda mi go;/, ale mogę sprzedać cena ok 13800zł/
+Fajny wygląd, w 90% oryginalny stan
+Duża moc silnika 125KM
+Fajna, sportowa pozycja
+Dobre lusterka
+Zarąbisty silnik 4T, bardzo elastycznt, 4cyle, chłodzone cieczą, zasilane z gaźników, 6 biegowa skrzynia;)
+Elastyczne plastiki
+Chłodzenie cieczą
+Mechaniczne ssanie
+Obrotomierz i to do 18tyś obr/min i cyfrowy prędkościomierz;)
+Oryginalny wydech Yamahy
+2 tarczowe hamulce z przodu, 1 z tyłu (bardzo mocne)
+Napęd na łańcuch
+Gruba i duża opona z tyłu, z przodu też fajna;)
+Bardzo ładny kolor;)
+Duże i wygodne siedzenie
+Bardzo fajnie zaprojektowane plastiki, zwłaszcza z tyłu, jak przypadkowo chlapnie błotkiem, to nie jest zabrudzone wszystko;)
+mocne i fajne światła
-------------------------------------------------
-spalanie!!! od 3,6 do nawet 7 litrów/100km;/, średnio 30zł/100km
-brak wskaźnika paliwa, a przydałby się;)
-brak wyświetlacza biegów, też mógłby być;)
-smar z łańcucha mimo osłony chlapie po feldze tylnej i plastikach
-plecaczki nażekają na niewygodną pozycję, i że nie ma się czego złapać;D
-do niebieskiego strasznie lgną owady, zwłaszcza jak się mocniej przyciśnie;)
0. Samo kupno i to, że udało mi się tyle PLN'ów zebrać na tego sprzęta;)
1. 163km/h z wicią;) I próba prędkości od razu z 6 biegu, 21.07.2010.
2. 136km/h z Dominisią;) na 3 biegu, ul. Dąbrowskiego w Rumi;) 27.07.10
3. 182km/h z wicią;) 6 bieg, II próba 27.07.2010 trasa; krokowa-wejherowo;)
3. 203km/h z bratem;) 6 bieg, niższe przeciągane, II próba 30.07.2010 trasa; Kazimierz-Kosakowo;)
4. 211km/h z wicią;) 6 bieg, inne przeciągane, III próba, trasa reda-puck;)
5. 223km/h z Michalskim /mało się nie zesrał/;) 6bieg, 4 przeciągnięty do odcięcia;) IV próba, trasa Kazimierz-Kosakowo;)
6. Przyśpieszenie na 1-ce 0-110km/h przy 14tyś obr/min na odległości 200-300m, ok 4 sek;)
7. 232km/h z Ewą 6 bieg, pozostałe przeciągane V próba prędkości, trasa Kosakowo-Kazimierz;) całą owiewkę i kask miałem w muchach po tym;P 14.08.2010
8. Trasa Rumia-Ustka, wyprawa na zlot "Motocyklowe pożegnanie lata" chyba 288,5km jednego dnia i na 1 baku;)
9. Osiągnięciem można nazwać to, że opanowałem już ten sprzęt i nauczyłem się go kontrolować i w miarę bezpiecznie jeździć, a nie jest to wcale takie proste! Siedząc na takiej maszynie i mając do dyspozycji tyle kucy, trzeba się mocno kontrolować, żeby nie wciskać cały czas tylko gazu, jest to straszne, ale taka prędkość niesamowicie wciąga, a właśnie to najtrudniej jest opanować!
10. 236km/h, samemu 5 bieg chyba, na pasie kosakowo-Kazimierz;) No i cały kask zapaskudzony muchami;P 11.09.2010
11. 249km/h, samemu 6 bieg, na pasie Kazimierz-Kosakowo;) i 14-15tyś obr/min, niesamowite przeżycie i ten strach;) 12.09.2010
12. 253km/h, samemu 6 bieg, na pasie Kazimierz-Kosakowo;) Szybko było;D 18.09.2010
13. 260km/h, samemu 6 bieg, na długiej prostej przed Puckiem;) Podczas wypadu z ojcem do Juraty;D To jest dobiero pęd powietrza;P 10.10.2010
14. ok 3,6 - 4,0 l/100km po trasie do Pucka z Norbertem i Gracjanem, średnia prędkość 100km/h;) Takiego spalania jeszcze nie miałem;P
Marzenie się spełniło!;D Ale marzę jeszcze o:
-lepszych drogach
-benzynie za free
-ładnej pogodzie
-dalekich podróżach moją Ejsiuśką
-Yamaszce YZF-R125 z rocznika 2010;), Tej niebiesko-białej ze złotymi felami;D, Zarąbisty sprzęcior;)
Żegnaj Kolego! Twoja pasja i miłość.... oddałeś jej najcenniejsze co miałeś - Twoje życie.
[*] Szkoda Bartka, Pamietajcie ludzie szalejcie na torze, na ulicach ostrożnie
Śmigan po niebieskich autostradach [*]
Szkoda chłopaka... Może czytając co Bartek napisał i widząc jak źle skończył, da to niektórym do myślenia. Uważajcie na siebie.
W godzinach wieczornych na obwodnicy trójmiasta w kierunku Gdyni-Chyloni miał miejsce poważny wypadek. Motor na ostatnim skręcie uderzył w barierki. Niestety jeden z uczestników poniósł śmierć na miejscu.
[*]. Śmigaj na niebieskich autostradach Bartek... R.I.P.
15.07.11. Wracał z pól Grunwaldzkich.
3maj się. ;(
Bardzo ładny i zadbany motorek;DD
Zapraszam do mnie;DD
Piękna R6 ;) Chyba najlepsze malowanie w tej budzie ;p
A jak będą moto-swięconki w Gdańsku, to daj znać. ;)
Ok? Ja mam tam raptem z 17 km. w to miejsce, gdzie w tamtym roku. ;)
Podejrzewam, że marzysz o R1, a nie o R125 :D
Pozdro...:D
Piękna maszyna, fajnie to wszystko opisałeś.
Ja też podobnie opanowywałem i opanowywuję swojego Fazera :D
To, że nie ma wskaźnika paliwa to szczegół - i tak oszukuje, ale jest "bida".
Podejrzewam, że marzysz o R1, a n
No ale jeszcze jakieś 250 cm3 zostaje np. Kawasaki ZXR EX 250. ;)
Albo przesiądź sie na choppera i preferuj spokojną jazde w porywach do 120 .;D
Super Yamaha bardzo zadbana pozdrawiam i szerokości.
Teafiłeś ziomek;) 3,5l na r125 to juz przy ostrej jeździe w mieście, a r6 przeciętnie 6l/100km pali, na dłuższą mete to 2-ie tyle, czyli 2x tyle km mógłbym przejechać, ale szkoda że to już nie ta moc;/
Ja sie wcale jemu nie dziwie ze chce YZF-R 125. Spalanie R6ki to masakra. YZF-R 125 to się w 3,5l/100 km. zmiesci. ;D
r6 zadbana, daje 10 i zapraszam do młodszej siostry :D
Gość ma R6 a maży o 125... ;) A spalanie 7 l na 100km to naprawde nie dużo ;)
piękna no i ta moc, no i ta moc....Ale jak można marzyć o R125 skoro ma się 6 sete :)? Rozumiem, że 125 też ładnie wygląda, ale 6 seta bije ją na łeb w każdym detalu ;).
TAK ;]
Tak byłem ;]
Nie no r6 godna podziwu, naprawde bardzo zadbana :) Niech ci służy jak najdłużej pozdro!
z a je bi s ta YZF 15/10
Super moto, zadbane i daje radość właścicielowi =) a że tak się zapytam, co masz zamiar zrobić ze Żbiczkiem? 12/10, zapraszam do mnie!
r6 ładna, ale te osiągnięcia, z praktycznie zerowym doświadczeniem i to z plecaczkiem to po prostu debilizm! a później jest taka a nie inna opinia o motocyklistach.. Szerokości i rozwagi..
Piękna :) chce kupić później R6 ale chyba '03 bo już na wtrysku. LwG! :)
A za ile byś ja pogonił ^^ ?
prawdziwa torpeda :) Wpadnij do mnie pośmiać sie z mojej "bestii" xDDD
spoko maszyna 10/10
zapraszam do obejrzenia i skomentowania mojego simka XD
Super jest. Mam zamiar na wiosne taką R6 kupic ^^
Szerokości. LwG ! ^^
OOO super sprzet dech zapiera. wpadnij do mnie
super sprzęt 10/10 fajnie się prezentuje zapraszam do skomentowania któregoś z moich pojazdów pozdro i szerokości.
dobra maszyna pzdr
Fajna R6 :) kupka kasy też fajna :D
Piękna jest!
piękna R6 i masz podobne paski na koła:)Pozdrawiam!