Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Bochnia
124 cm3
15 KM
12 Nm
12.00 s
Brak
Chłodzony cieczą, 4-suw, 4-zawory, jeden cylinder pochylony do przodu, SOHC;
Średnica x skok tłoka: 52,0 x 58,6 mm;
Stopień sprężania: 11,2 : 1.
Moment obrotowy dostępny w szerokim zakresie obrotów, bardzo elastyczny silnik, już od biegu jałowego.
Docierany: do 500km mniej niż 5 k obr/ min, do 1000km mniej niż 6 k obr/min.
V-max : 134 km/h przy 10,5 k obr/min na 6 biegu.
Podwozie: Stalowa, Deltabox
Zawieszenie przód: Widelce teleskopowe
Skok zawieszenia przód: 130 mm
Zawieszenie tył: Wahacz (monocross)
Skok zawieszenia tył: 125 mm
Kąt główki ramy 24,2°
Wyprzedzenie koła 86,1 mm
Hamulec przód: Pojedyncza tarcza, Ø 292 mm
Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 230 mm
Opona przód: 100/80-17 M/C
Opona tył: 130/70-17 M/C
Zawieszenie jest znakomite, nawet przy maksymalnych prędkościach motocykl daje się łatwo prowadzić na naprzemiennych zakrętach. Siła potrzebna do składania się jest bardzo mała.
Słabe sprzężenie zwrotne przedniego amortyzatora, nie jest jednak wyczuwalne na normalnych szosach.
Samochód: 200 konna benzyna lub diesel na common-rail-u 2.0 lub 2.2.
Motocykl: Ducati 848, później Ducati Desmosedici.
Plusy:
-świetne zawieszenie,
-bardzo elastyczny silnik,
-bardzo małe zużycie benzyny (v-power racing, 100 oktanów),
Minusy:
-na wysokich obrotach stosunkowo słaby silnik (w porównaniu do 125ccm 2t cagiva, aprilla).
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.