Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Skotniki
125 cm3
32 KM
15 Nm
0.00 s
TDR'ka kupiona za dobre pieniądze pod koniec wakacji 2010. Wymieniłem w niej napęd i tylne klocki hamulcowe. Jak na razie sprawuje się nie źle.
Posiada blokadę na module zapłonowym. Na 4,5 i 6 biegu wkręca się jedynie do 7 tysięcy obrotów. Jeżeli znajdę środki to kupię nowy, niezablokowany moduł lub spróbuję zdjąć blokadę :)
*Rozwiercony gaz box
*Białe kierunkowskazy
Jednostka o pojemności 125 ccm i mocy 32 koni mechanicznych w nieblokowanej wersji - Belgarda. Chłodzona cieczą.
Pierwsza podróż do domu zaraz po kupnie
Lekkie pod remontowanie tego i owego, wszystko powoli, w swoim czasie ;)
*Wygodna pozycja za kierownicą
*Dosyć niskie spalanie przy umiarkowanej jeździe
*Dwusuwowy silnik
*Możliwość dalszych podróży
Długich podróżach motocyklami :)
www.TDR125.pl - Jedyne polskie forum o TDR'kach.
Ładna maszynka!
Zapraszam do skomentowania mojej CBR-ki!
Szerokości!
Bardzo ładny sprzęcik ;p
O kuzyn jak ja cie tu spotkałem ;p
Twoja Yamaha piękna ^^
Fajna Yamaha. Dobrze wygląda, bardzo dobre fotki. Motorek fajny, niczego sobie ! Dbaj o niego i jeździj jak najdłużej ! 10/10. Zapraszam do oceny moich pojazdów. Szerokości !
Zarąbista TDRa, jak każda
szerokosci
Naprawdę piękne Moto . Pięknie się prezentuje ;) Widać że jest zadbane . Oby jeździło jak najdłużej . Pozdro i wpadnij do mnie
Fajne Moto ;) Widać że dbasz o swoją maszynę !
Wpadnij do mnie z komentarzem ;]
Pozdrawiam
!!>> SZEROKOŚCI ŻYCZĘ
Fajna ta Yamaha.Dużo paliwka, smaru tam gdzie trzeba, bezawaryjnego sezonu i jazdy bez niespodzianek!
Pozdrawiam EPI ;)
miło że coraz więcej TDR na PJ :) piszesz o zdjęciu blokady... nie wiem czy warto jak kupiłem już bez blokad co prawda jedzie ok 130 możne więcej ale pali ok 7l .. to norma bez blokad więc przemyśl:) "lewa w górę " i zap