Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Krzyż Wlkp. Trzcianka
749 cm3
110 KM
3.80 s
Maszyna z ostatniego już roku produkcji.
Od pierwszych modeli różni sie pełną , boczną obudową i wydechem (pierwsze wydania 4w2, ostatnie 4w1)
Wszystkie modele bazowały jednak na tym samym silniku i ramie, więc właściwiści jezdne, komfort i osiągi mają do siebie bardzo zbliżone
Raczej wszystko seryjne, jedynie to zadupek dający imitacje maszyny torowej i wysoka szyba MRA dająca świetną osłone gdzie przy dużych prędkościach nie trzeba było sie kłaść na baku :)
Każdy właściciel wie że te silniki są proste, mocne i wyjątkowe.
-czterowuwowy, czterocylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą
-5 zaworów na cylinder
-gażniki mocowane niemalże pionowo (szybsza reakcja na gaz)
-
Przód- widelec teleskopowy 39mm
Tył - wahacz z centralnym amortyzatorem
BASS powyżej 4tys. obr/min :)
Po zakupie (zimą) wracałem na tych wspaniałych slikowych oponach po lodzie do domu. Kilka kilometrów niezbyt krętej drogi zajęło mi prawie pół czasu mojego życia ;)
Aż wstyd żeby osobówki wyprzedzały taką bestyjke...
...ale za to wiosną sie przebudziła i zamykając zegar bez problemu pokazała swoje prawdziwe YA jak YAmaha
+ mocny i szybki motocykl
+ łatwy w prowadzeniu
+ nawet wygodny
-troche żarłoczny
-ciężki jak na te gabaryty
-mało zwrotny
Zamknęła zegar bez problemu
stara dobra konstrukcja,teraz się już takich nie robi...świetnie utrzymany egzemplarz
Piękny egzemplarz.Mało już w Polsce tych motocykli tak ładnie utrzymanych.
MateoS oznaczył pojazd jako wyjątkowy
KrzysiekO350 uznał sesję jako wyjątkową
KrzysiekO350 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
KrzysiekO350 pozdrowił kierowcę pojazdu
Niuniek pozdrowił kierowcę pojazdu
Dr.Dres dodał pojazd do ulubionych