Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
50 cm3
4 KM
0.00 s
Skuter kupiłem we wrześniu 2010 r. Od tego czasu wiernie mi służy :).
Stan układu napędowego był w słabiutkim stanie, gdy go kupiłem. Dokonałem gruntownego remontu - sprzęgło, dzwon, pasek itp. oraz kilka drobnostek typu filtr paliwa. Z układu przeniesienia napędu seryjny pozostał tylko korektor momentu obrotowego. Później wzięło mnie na lekki tuning. Zmieniłem wariator i tłumik na sportowy. Przyspieszenie jest bardzo dobre, a v-max wynosi ok. 70 km/h.
Skuter właściwie nigdy mi się nie zepsuł, większość \"napraw\" była wywołana brudzeniem się gaźnika, gdy jeździłem bez filtra paliwa.
Wydech Tecnigas TREK
Sprzęgło Tec Evo Racing
Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell
Wariator Malossi Multivar
Minarelli Horizontal A/C
Skóra :P
Twarde, niskie.
Gdy cisnąłem go na pełnej manetce przez 0.5 km i jak się zatrzymałem to z powierzchni kolanka tłumika unosił się biały dym, jakby parował :P.
- może gaźnik 17,5
- nowe malowanie
+ zrywny
+ szybko przyspiesza
+ nie do zajechania
+ pojemny kufer(mieści się kask szczękowy)
- brzydkie malowanie
- słaby v-max(70 km/h)
Derbi GPR, Senda.