Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1954 r.
250 cm3
15 KM
0.00 s
Motocykl produkcji niemieckiej Rabeneick
Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich "sprzętów" i zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzach:0)
- polerka pokrywy silnika i emblematu na przednim błotniku
- nowe siedzenia
- nowe tłumiki
Silnik: dwucylindrowy, dwusuwowy chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 52 mm. Skok tłoka 58 mm. Pojemność skokowa 244 ccm. Stopień sprężania 6:1. Moc 15 KM przy 6000 obr/min. Głowice cylindrów osobne ze stopu lekkiego, a cylinder z żeliwa.
Sprzęgło: Wielotarczowe, korkowe, pracujące w kąpieli olejowej.
Skrzynia biegów: Czterostopniowa. Zmiana biegów nożną dźwignią (dość ciekawa konstrukcja umożliwiająca wbijanie biegów w gorę za pomocą pięty) umieszczoną z lewej strony motocykla. Przełożenia skrzyni biegów: I bieg – 2.91; II bieg – 1.53 (nowy 1.67); III bieg – 1.14; IV bieg – 0,92 (nowy 0.96). Pozycje dźwigni zmiany biegów: I bieg w dół, luz, II, III i IV do góry. Przeniesienie napędu: łańcuchem.
powrót do domu na jednym garze...aby dojechać:0)
doprowadzić do stanu jak najbardziej oryginalnego. Później już tylko dbać i cieszyć się z jazdy.
+ unikalny - jeszcze nigdzie takiego nie spotkałem...
+ przyjemność z jazdy
+ przyjemny dla ucha "klang"
+ wzrok przechodniów
- serce motóra miewa humory ale to też cześć jego specyfiki:0)
jest w moim garażu
piękny unikat 10\10
zapraszam do mnie do skomentowania mojego rometa polo po dziadku ;)
spoko moto Zapro do mnie i oceń mojego crs
szerokości
piekny motocykl jeszcze sie z ta marka nie spotkalem jest w naprawde super stanie pozazdroscic;)
S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I i zapraszam do mnie:)