Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
biłgoraj
125 cm3
32767 KM
0.00 s
wstawiony zawór zwrotny bezposrednio do komory korbowej , dysza główna 120 ale dalej mała , zapłon shtil piła motorowa ,wydech spawak jeszcze konkretnie nie strojony,
tłok spuchł koło zblokowało w drodze na zlot ale po chwili dalej piłował :p
zmniejszyc skok tłoka ?? :P
Elo.Zapraszam Cię na nowo otwarte forum *****komarki.npx.pl/news.php .Forum poświęcone jest Wszystkim Starym Motorką,czyli motorynką,komarką,simsoną,wsk'ą,jawką,ogarą i innymi.Zapraszamy do zarejestrowania się i Pozdrawi
Niezła Wiesia. Takiego patentu nie widziałem ale bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
...na mocy. Lepiej wstaw tłok 53mm, da Ci to 128cc. Źeby silnik szybciej się wkręcał na obroty stosuje się wypełniacz w skrzyni korbowej.
Przeróbkę jak najbardziej popieram ale zabrałeś się za nią ze złej strony. Głowicę masz pod benzynę 72 oktanową, najlepsza by była od mińska, cylinder (12KM) z resztą też. Skok tłoka ma 58mm, jeśli go zmiejszysz stracisz
Wpisz normalne dane techniczne bo ludzie nie potraktują Cię poważnie zwłaszcza że zakładasz trzeci identyczny profil. Tłok spuchł bo nie dorobiłeś na nim żebra chłodzącego i nie poddałeś owalizacji.
SUPER sprzęt tylnie siedzenie zarąbiste.Chciałbym sie takim przejechac.Mozesz mi napisac jak ci się udało i jak zrobic zeby zamontowac zapłon od piły motorowej moje gg 20412145 Szerokości.Zapraszam do mnie.
hartman pozdrowił kierowcę pojazdu
lazygeco pozdrowił kierowcę pojazdu