Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
kobylanka
123 cm3
7 KM
0.00 s
Motorek nabyłem jakieś 2 lata temu dokładnie kupiłem samą ramę bez silnika stopek pasażera i klosza lampy przedniej Wsk nie była malowana kolor fabryczny niema wżer szpachli rdzy i innych rzeczy no i dokupiłem silnik i go wyremontowałem
brak tuningu 100% oryginał tak jak z fabryki
Producent silnika - zakłady metalowe w nowej dębie k.Tarnobrzega
Rodzaj- dwusuwowy, z przepłukiwaniem wrotnym
Typ- S01-3A w wykonaniu specjalnym
Moc nominalna (znamionowa)- 7,3KM przy 5300 obr/min
Stopień sprężania- 7,5
Średnica cylindra- 52mm
Skok tłoka- 58mm
Pojemność skokowa- 123cm
Minimalne jednostkowe zużycie paliwa- 340G/KMh
Smarowanie mieszankowe- dodatek oleju do benzyny stosunku 1:20
Zawieszenie koła przedniego- na teleskopach ze sprężynami śrubowymi i amortyzacją olejową, o skoku max 150mm
Zawieszenie koła tylnego- na wleczonym wahaczu, z teleskopami e sprężyną śrubową i amortyzacją olejową, o skoku max80mm
Jeszcze nie było
zarejestrowaniu mojej perełki
Nie ma co, szacuneczek za odwalenie na 100% oryginał łącznie z częsciami w ładnym stanie z fabrycznym lakierem. Oby marzenie się spełniło ;)
Dbaj o nią.
Pozdr.
Extra moto. Fajnie się prezentuje...
10/10
Trzymaj tak dalej:))
Szerokości życze!!!!
Zapraszam do skomentowania moich maszyn.
PozDrawIaM serdeCzniE..!xD
Sliczna WSK:)
15/10 sliczotaa:)
szerokosci zycze i pozdrawiam
zapraszam do siebie i skomentuj moje moto :):)
Piekna B1 :D ahh chcialbym aby moja b1 tak wygladla ale niestety pieniadze wkladam w remont b3 i w2 :D super sprzet pozazdroscic
Marcin dodał pojazd do ulubionych