facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1981r

Oglądano już 9500 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1981 r.

  • Właściciel

    neo50

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Ludwin

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Silnik


    Silnik i napędProducent Zakłady Metalowe w Dębie k. Tarnobrzegu
    Rodzaj silnika dwusuwowy, gaźnikowy, z przepłukiwaniem zwrotnym
    Typ silnika S01-Z
    Moc nominalna 6,2 KM
    Obroty przy mocy nominalnej 4850 obr/min
    Stosunek sprężania 6,9 : 1
    Zawieszenie w ramie przód silnika sztywno do uchwytu w ramie, tył do uchwytu wahliwego
    System chłodzenia powietrzny
    System smarowania dodatek oleju do benzyny - mieszanka w stosunku 1 : 20
    Średnica cylindra 52 mm
    Skok tłoka 58 mm
    Pojemność skokowa 123 cm³
    Ciężar suchego silnika ze sprzęgłem i skrzynią biegów 22 kg
    Jednostkowe zużycie paliwa przez silnik prawidłowo dotarty 325 g/KMh
    Zasilanie paliwem opadowe
    Pojemność zbiornika paliwa 12,5 l
    Filtr paliwa w zaworze paliwowym
    Filtr powietrza siatkowy z wkładem zwilżonym mieszaniną oleju z benzyną
    Gaźnik poziomy, typ G-20 M
    Dane charakterystyczne gaźnika średnica gardzieli 20 mm, dysza typu zatopionego o średnicy 0,75 mm
    Instalacja elektryczna GV
    Zapłon elektryczny z iskrownika-prądnicy
    Przerywacz pojedynczy
    Wielkość szczeliny rozwartych styków przerywacza 0,3 - 0,4mm
    Ustawienie zapłonu 3 mm przed GMP
    Świeca M14X1,25 o wartości cieplnej wg Boscha 225
    Odległość elektrod świecy 0,4 - 0,6 mm
    Rozrusznik mechaniczny
    Uruchomienie rozrusznika nogą
    Prądnica iskrownik-prądnica o mocy 28W i napęciu 6V
    Akumulator 6V 7Ah
    Ładowanie akumulatora prądem przemiennym z iskrownika-prądnicy przez prostownik selenowy znajdujący się w lampie przedniej
    Kadłub silnika dzielony, wykonany ze stopu aluminium
    Cylinder żeliwny
    Głowica cylindra ze stopu aluminium
    Tłok ze stopu aluminium z dwoma pierścieniami uszczelniającymi
    Sworżeń tłokowy kuty ze stali stopowej
    Korbowód osadzony pływająco
    Wał korbowy składany, korby ze stali węglowej, czopy ze stali stopowej
    Łożyska główne kulkowe, cztery
    Łożysko korbowodu wałkowe, dwurzędowe bez koszyka
    Rodzaj sprzęgła mokre, pracujące w oleju, 3-tarczowe, z wkładkami korkowymi
    Rodzaj przełączania biegów mechaniczny - nożny
    Ilość biegów 3
    Ułożenie biegów (od najniższego położenia Całkowite przełożenie dźwigni zmieniacza biegów) I bieg lub II bieg, III bieg
    Całkowite przełożenie na poszczególnych biegach I bieg - 24,17
    II bieg - 11,40
    III bieg - 7,65
    Położenie dźwigni zmiany biegów z lewej strony silnika
    Ilość oleju w skrzyni biegów silnika 0,5 litra
    Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło łańcuchem tulejkowym 3/8" x 7,5 mm, o 44 ogniwach, pracującym w oleju; ze skrzyni biegów na tylne koło łańcuchem 1/2" x 7,75 mm o 118 ogniwkach, osłoniętym tylko od góry

  • Zawieszenie

    podwójna o kształcie zamkniętym, wykonana z prasowanych belek korytkowych, zamykanych w ważniejszych miejscach przyspawanymi płaskownikami
    Rodzaj kół TYP M06-L:
    szprychowe, piasty kół osadzone na łożyskach kulkowych tocznych
    TYP M06-Z:
    szprychowe, o piastach pełnych, zamienne
    Wymiary obręczy 1,7 x 19"
    Wymiar ogumienia 3,00 x 19"
    Rodzaj bieżnika szosowy lub terenowy
    Ciśnienie powietrza w ogumieniu w kole przednim 0,8 atm
    w kole tylnym:
    - bez pasażera 1,2 atm
    - z pasażerem 1,5 atm
    Zawieszenie kół Koło przednie typ M06-L:
    na teleskopach ze sprężynami śrubowymi bez tłumienia olejowego

    Koło przednie typ M06-Z:
    na teleskopach ze sprężynami śrubowymi i amortyzacją olejową o skoku maksymalnym 150 mm; każdy teleskop jest napełniony 80 cm³ oleju Lux 10

    Koło tylne (oba typy):
    na wahaczu podłużnym, z teleskopami ze sprężyną śrubową i amortyzacją olejową, o skoku maksymalnym 75 mm; każdy teleskop jest napełniony 50 cm³ oleju Lux 10
    Kąt pochylenia główki ramy 25,5°
    Wyprzedzenie koła przedniego 90 mm
    Minimalny promień skrętu 2000 mm
    Kierownica rurowa, umocowana uchwytami jarzmowymi, ściąganymi nakrętkami do półki górnej widelca teleskopowego; posiada mechanizm naciągu linki "gazu" typu nawojowego. W M06-Z posiada także regulację cięgieł sprzęgła i hamulca przedniego
    Hamulce system na obu kołach mechaniczny, wewnętrzny, szczękowy, średnica bębna hamulcowego:
    ø125 mm (M06-L)
    ø132 mm (M06-Z)
    Sterowanie hamulca hamulec koła przedniego sterowany jest ręką prawą (dźwignia po prawej stronie kierownicy), hamulec koła tylnego sterowany jest nogą (dźwignia po prawej stronie silnika)
    Czynna powierzchnia każdego hamulca 50 (M06-L)
    70 (M06-Z)
    Ciężar samego motocykla 96 kg (M06-L)
    101 kg (M06-Z)
    Ciężar motocykla z wyposażeniem i paliwem 109 kg (M06-L)
    114 kg (M06-Z)
    Dopuszczalne obciążenie użyteczne 150 kg
    Dopuszczalny ciężar całkowity 259 kg (M06-L)
    264 kg (M06-Z)

    Wymiary motocyklaDługość (bez bagażnika) 2010 mm (M06-L)
    2020 mm (M06-Z)
    Szerokość 670 mm
    Wysokość motocykla nieobciążonego 1015 mm
    Odległość siodełka kierowcy od nawierzchni drogi 780 mm (M06-L)
    790 mm (M06-Z)
    Odległość siodełka od podnóżków 520 mm
    Rozstaw osi kół 1290 mm (M06-L)
    1300 mm (M06-Z)
    Prześwit poprzeczny r = 265 mm
    Prześwit podłużny r = 936 mm

    Dane eksploatacyjnePrędkość maksymalna bez pasażera 80 km/godz
    Zużycie paliwa przy szybkości około 45 km/godz 2,21 l/100 km

  • Plusy i minusy pojazdu

    same plusy :)

Komentarze (15)

  • 2010-06-21 16:37:44

    Moja też lubi zimę :) Pozdrawiam

  • 2009-03-10 16:35:51
    Użytkownik usunięty

    spoko maszyna fajnie sie prezentuje daje 10/10
    zapraszam do mnie

  • 2009-01-25 16:30:59

    fajna maszyna 10/10 zapraszam do obejrzenia moich maszyn. Szerokości i życzę dobrych dróg i niezapomnianych przygód

  • 2009-01-24 18:59:24

    Super Maszyna

    Podoba mi się daje 11/10

    Zapraszam do mnie

    Pozdrawiam i szerokości życzę

  • 2009-01-23 15:51:51

    Bardzo ładne moto;) Skomentuj moje;D Pozdrawiam;P

  • 2009-01-20 19:36:13

    bardzo ładna WSK:) i to jeszcze KOS:) a na tym ludzie to przyglebiłeś?:P że lusterko przekręcone?? zostawiam maxa:) i zapraszam do oceny mojej WSK 175:) pozdrawiam:D

  • 2009-01-20 16:56:43

    niezłe moto zostawiam max wpadnij do mnie;D

  • 2009-01-20 06:12:40
    Użytkownik usunięty

    Śliczna wsk wygląda jak by wyszła z fabryki :) idealny stan na zabytek pozdrawiam i zarpasam do skomentowania moich pojazdów

  • 2009-01-19 22:05:33

    ladna wsk a gdzie tylna lampa

  • 2009-01-19 20:31:58

    Bardzo ładny sprzęcik przede wszystkim zadbany... 6/6


    ......ZAPRASZAM DO MNIE......oceń moją Honde... ;)

    Pozdrawiam.

  • 2009-01-19 20:27:39

    piękna czarna WSK ładnie wyczyszczona tylko szkoda że bez tylnej lampy
    6/6
    pozdro

  • 2009-01-19 20:21:18

    ładna wsk 10/10 zapraszam do siebie

  • 2009-01-19 20:08:11

    fajna WSK zapraszam do skometowania mojej WSK pozdrawiam

  • 2009-01-19 19:22:15

    fajna włeska i dotego z wydechem czwury fajnie sie prezentuje zostawiam oczywiście max 10\10 i wpadnij domnie skomentować moje sprzenty

  • 2009-01-19 19:07:05

    Fajna wieska Wpadnij do mojeJ pozdro:))

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 156
  • Opel Ascona
  • FSO Polonez ATU
  • Yamaha YZF-R1
  • Kymco Super 9
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ