Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Ludwin
125 cm3
6 KM
0.00 s
Silnik i napędProducent Zakłady Metalowe w Dębie k. Tarnobrzegu
Rodzaj silnika dwusuwowy, gaźnikowy, z przepłukiwaniem zwrotnym
Typ silnika S01-Z
Moc nominalna 6,2 KM
Obroty przy mocy nominalnej 4850 obr/min
Stosunek sprężania 6,9 : 1
Zawieszenie w ramie przód silnika sztywno do uchwytu w ramie, tył do uchwytu wahliwego
System chłodzenia powietrzny
System smarowania dodatek oleju do benzyny - mieszanka w stosunku 1 : 20
Średnica cylindra 52 mm
Skok tłoka 58 mm
Pojemność skokowa 123 cm³
Ciężar suchego silnika ze sprzęgłem i skrzynią biegów 22 kg
Jednostkowe zużycie paliwa przez silnik prawidłowo dotarty 325 g/KMh
Zasilanie paliwem opadowe
Pojemność zbiornika paliwa 12,5 l
Filtr paliwa w zaworze paliwowym
Filtr powietrza siatkowy z wkładem zwilżonym mieszaniną oleju z benzyną
Gaźnik poziomy, typ G-20 M
Dane charakterystyczne gaźnika średnica gardzieli 20 mm, dysza typu zatopionego o średnicy 0,75 mm
Instalacja elektryczna GV
Zapłon elektryczny z iskrownika-prądnicy
Przerywacz pojedynczy
Wielkość szczeliny rozwartych styków przerywacza 0,3 - 0,4mm
Ustawienie zapłonu 3 mm przed GMP
Świeca M14X1,25 o wartości cieplnej wg Boscha 225
Odległość elektrod świecy 0,4 - 0,6 mm
Rozrusznik mechaniczny
Uruchomienie rozrusznika nogą
Prądnica iskrownik-prądnica o mocy 28W i napęciu 6V
Akumulator 6V 7Ah
Ładowanie akumulatora prądem przemiennym z iskrownika-prądnicy przez prostownik selenowy znajdujący się w lampie przedniej
Kadłub silnika dzielony, wykonany ze stopu aluminium
Cylinder żeliwny
Głowica cylindra ze stopu aluminium
Tłok ze stopu aluminium z dwoma pierścieniami uszczelniającymi
Sworżeń tłokowy kuty ze stali stopowej
Korbowód osadzony pływająco
Wał korbowy składany, korby ze stali węglowej, czopy ze stali stopowej
Łożyska główne kulkowe, cztery
Łożysko korbowodu wałkowe, dwurzędowe bez koszyka
Rodzaj sprzęgła mokre, pracujące w oleju, 3-tarczowe, z wkładkami korkowymi
Rodzaj przełączania biegów mechaniczny - nożny
Ilość biegów 3
Ułożenie biegów (od najniższego położenia Całkowite przełożenie dźwigni zmieniacza biegów) I bieg lub II bieg, III bieg
Całkowite przełożenie na poszczególnych biegach I bieg - 24,17
II bieg - 11,40
III bieg - 7,65
Położenie dźwigni zmiany biegów z lewej strony silnika
Ilość oleju w skrzyni biegów silnika 0,5 litra
Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło łańcuchem tulejkowym 3/8" x 7,5 mm, o 44 ogniwach, pracującym w oleju; ze skrzyni biegów na tylne koło łańcuchem 1/2" x 7,75 mm o 118 ogniwkach, osłoniętym tylko od góry
podwójna o kształcie zamkniętym, wykonana z prasowanych belek korytkowych, zamykanych w ważniejszych miejscach przyspawanymi płaskownikami
Rodzaj kół TYP M06-L:
szprychowe, piasty kół osadzone na łożyskach kulkowych tocznych
TYP M06-Z:
szprychowe, o piastach pełnych, zamienne
Wymiary obręczy 1,7 x 19"
Wymiar ogumienia 3,00 x 19"
Rodzaj bieżnika szosowy lub terenowy
Ciśnienie powietrza w ogumieniu w kole przednim 0,8 atm
w kole tylnym:
- bez pasażera 1,2 atm
- z pasażerem 1,5 atm
Zawieszenie kół Koło przednie typ M06-L:
na teleskopach ze sprężynami śrubowymi bez tłumienia olejowego
Koło przednie typ M06-Z:
na teleskopach ze sprężynami śrubowymi i amortyzacją olejową o skoku maksymalnym 150 mm; każdy teleskop jest napełniony 80 cm³ oleju Lux 10
Koło tylne (oba typy):
na wahaczu podłużnym, z teleskopami ze sprężyną śrubową i amortyzacją olejową, o skoku maksymalnym 75 mm; każdy teleskop jest napełniony 50 cm³ oleju Lux 10
Kąt pochylenia główki ramy 25,5°
Wyprzedzenie koła przedniego 90 mm
Minimalny promień skrętu 2000 mm
Kierownica rurowa, umocowana uchwytami jarzmowymi, ściąganymi nakrętkami do półki górnej widelca teleskopowego; posiada mechanizm naciągu linki "gazu" typu nawojowego. W M06-Z posiada także regulację cięgieł sprzęgła i hamulca przedniego
Hamulce system na obu kołach mechaniczny, wewnętrzny, szczękowy, średnica bębna hamulcowego:
ø125 mm (M06-L)
ø132 mm (M06-Z)
Sterowanie hamulca hamulec koła przedniego sterowany jest ręką prawą (dźwignia po prawej stronie kierownicy), hamulec koła tylnego sterowany jest nogą (dźwignia po prawej stronie silnika)
Czynna powierzchnia każdego hamulca 50 (M06-L)
70 (M06-Z)
Ciężar samego motocykla 96 kg (M06-L)
101 kg (M06-Z)
Ciężar motocykla z wyposażeniem i paliwem 109 kg (M06-L)
114 kg (M06-Z)
Dopuszczalne obciążenie użyteczne 150 kg
Dopuszczalny ciężar całkowity 259 kg (M06-L)
264 kg (M06-Z)
Wymiary motocyklaDługość (bez bagażnika) 2010 mm (M06-L)
2020 mm (M06-Z)
Szerokość 670 mm
Wysokość motocykla nieobciążonego 1015 mm
Odległość siodełka kierowcy od nawierzchni drogi 780 mm (M06-L)
790 mm (M06-Z)
Odległość siodełka od podnóżków 520 mm
Rozstaw osi kół 1290 mm (M06-L)
1300 mm (M06-Z)
Prześwit poprzeczny r = 265 mm
Prześwit podłużny r = 936 mm
Dane eksploatacyjnePrędkość maksymalna bez pasażera 80 km/godz
Zużycie paliwa przy szybkości około 45 km/godz 2,21 l/100 km
same plusy :)
Moja też lubi zimę :) Pozdrawiam
spoko maszyna fajnie sie prezentuje daje 10/10
zapraszam do mnie
fajna maszyna 10/10 zapraszam do obejrzenia moich maszyn. Szerokości i życzę dobrych dróg i niezapomnianych przygód
Super Maszyna
Podoba mi się daje 11/10
Zapraszam do mnie
Pozdrawiam i szerokości życzę
Bardzo ładne moto;) Skomentuj moje;D Pozdrawiam;P
bardzo ładna WSK:) i to jeszcze KOS:) a na tym ludzie to przyglebiłeś?:P że lusterko przekręcone?? zostawiam maxa:) i zapraszam do oceny mojej WSK 175:) pozdrawiam:D
niezłe moto zostawiam max wpadnij do mnie;D
Śliczna wsk wygląda jak by wyszła z fabryki :) idealny stan na zabytek pozdrawiam i zarpasam do skomentowania moich pojazdów
ladna wsk a gdzie tylna lampa
Bardzo ładny sprzęcik przede wszystkim zadbany... 6/6
......ZAPRASZAM DO MNIE......oceń moją Honde... ;)
Pozdrawiam.
piękna czarna WSK ładnie wyczyszczona tylko szkoda że bez tylnej lampy
6/6
pozdro
ładna wsk 10/10 zapraszam do siebie
fajna WSK zapraszam do skometowania mojej WSK pozdrawiam
fajna włeska i dotego z wydechem czwury fajnie sie prezentuje zostawiam oczywiście max 10\10 i wpadnij domnie skomentować moje sprzenty
Fajna wieska Wpadnij do mojeJ pozdro:))