Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
Lubień Kujawski
125 cm3
8 KM
0.00 s
Zanim zaczną się odzywać obrońcy praw zwierząt, ekolodzy i inni Ci, którzy są przeciw niszczeniu zabytków to przeczytajcie to!
Wsk miała ciężką historię u poprzedniego właściciela, była rzucana po krzakach, polach, łąkach, bagnach, lasach.. Kupiłem ją z myślą odnowienia, jednak okazało się, że rama już była pocięta, do oryginału brakowało jej 90% części, uznałem, że przerobię ją na coś fajnego i tylko z tego co znajdę w garażu.
Silnik przeszedł parę modyfikacji. Było to powiększenie kanałów w cylindrze, splanowanie głowicy i zmienienie komory spalania,wypolerowanie komory korbowej na lustro, podniesienie kanału wydechowego, rozwiercenie gardzieli gaźnika i wreszcie dyfuzor spasowany od Yamahy dt 125 z końcówką własnej roboty :)
Przód ładnie pracuje, tył twardy bo za gęsty olej w nich jest :/
Wyprawy na polne drogi :)
Silnik przeszedł przebudowę! Było to:
- gaźnik JIKOV 28mm z Jawy 350 TS
- strojenie wydechu
- krótszy króciec=lepsza reakcja na gaz
- docisk sprzęgła na 9 sprężyn
- flow karterów
- przemapowanie okien cylindra
- lekki, bezstykowy zapłon
- nowe łożyska FAG\\\\\\\\\\\\\\\'a na cały silnik
i wiele wiele innych...
Plusy:
+fajny wygląd
+dość żwawy silnik jak na wskę
+bardzo niskie spalanie
+duża frajda
Minusy:
-wadliwy zapłon
Ponad 80 km/h na zębatkach 11/55
*********************
Wykonuję remonty takich silników, jak i zarówno silników 223 (jawa 50) itp. Służę pomocą na pw lub gg:9289730 :)
oj śliczna ,śliczna !! 10/10 zapraszam do mnie ! :)
Super wsk, podoba mi się !!! Wodać,że znasz się a rzeczy, większosć to podnosi błotniki i wentualnie zmienia zebatki, ty załozyłeś dyfuzor, pobawiłes się z silnikiem,kanały,głowica.\r\nDaję 100/10 Pozdro !!!