Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Połajewo
125 cm3
9 KM
9 Nm
0.00 s
Motorek w oryginalnym stanie, przeszedł remont silnika bo wyskoczyło zabezpieczenie z tłoka i wpadło do wału..
nie ma i nie będzie ;p
* Silnik – dwusuwowy S01-Z3A (051) , chłodzony powietrzem
* Pojemność skokowa: 123 cm³
* Średnica cylindra: 52 mm
* Skok tłoka: 58 mm
* Stopień sprężania: 7,8
* Moc – 9km (5,4 kW) przy 5300 obr./min
* Maksymalny moment obrotowy: 9,8 Nm (1 kGm) przy 4200 obr./min
* Gaźnik – G20M2A
* Paliwo – mieszanka Etyliny 78 oktanowej (lub więcej) i oleju LUX 10 (zamiennie Mixol S) w stosunku 30:1
* Zużycie paliwa – 2,8 l/100 km przy 60 km/h
* Prędkość maksymalna ok. 80 km/h
* Zapłon -iskrownikowy, świeca zapłonowa 225 wg.Boscha (Iskra F80)
* Prądnica prądu zmiennego – 6V, 28W, prostownik selenowy
* Silnik – sprzęgło: łańcuch rolkowy 3/8" x 7,5 mm, 2,30
* Sprzęgło: 3- tarczowe, korkowe w kąpieli olejowej
* Skrzynia biegów: 3- biegowa
* Przełożenia:
-I bieg – 2.93 : 1 -II bieg – 1.49 : 1 -III bieg – 1 : 1 -skrzynia – koło : 12 : 41
standardowe
wszystkie tym motorem ;)
+dobre przyśpieszenie
+mało awaryjny motor
+nigdy nie zawodzi
-brak
każdy wyścig z kumplami wygrywam i każda we wsi jest moja dziewczyna xd
Yamaha tzr 125 i oczywiście to o czym każdy kierowca:tańsze paliwo
Piękny!!!!
Zacna WSK :) Bardzo zadbany oryginal :) Bardzo mi sie podoba :)
pozdro i szerokosci ;]
Super Wsk widać ze dbasz pozdrawiam i zapraszam do mnie
Ładny sprzęt oczywiście daje 10/10, wpadnij do mnie:)
Szerokości i pozdrawiam:P