Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Bolesławiec
997 cm3
180 KM
3.50 s
Wygoda wygoda i jeszcze raz dynamika- mały "wariat" do dalszej turystyki- tak mógłbym określić te maleństwo czyli FZS 1000. Na motocykl przesiadłem się z R1, która jeździła przyzwoicie jednak była niesamowicie niewygodna. Fazerek okazał się idealnym rozwiązaniem i kompromisem wartym zachodu :)
Długo szukałem tego egzemplarza aż w końcu się udało. Moto kupione od dobrego człowieka, który podróżował nim do Szwecji stąd nie jest zajechany a przebieg wydaje się być oryginalny.
- DYNOJET gaźnika z r1,
- złota kierownica,
- złote regulowane klamki,
- paski/ naklejki
- wysoka turystyczna szyba (jeździ się prawie jak AFRICĄ)
Pełna seria w oryginale, nie rozbierany, bez żadnej "sztukaterii". Pracuje jak marzenie, nic nie stuka, nie puka, biegi nie wyskakują, sprzęgło nie ciągnie, koszyk nie "tłucze". Po zakupie zrobiony porządny serwis i moto śmiga bezawaryjnie.
Jeżeli chodzi o zawiechę i układ hamulcowy to śmiało może konkurować z R1- na dobrej miękkiej gumie na każdym zakręcie można przecierać kolanko.
- kupno stelaża pod 3 kufry i płyty,
- naklejenie złotych pasków na koła (pod kolor kierownicy i dodatków),
- wymiana tłumika na coś nieseryjnego o leprzym brzmieniu,
- montaż xenonów,
- montaż pługa silnika,
- utrzymanie go w tak dobrej kondycji w jakiej jest
+ dynamika
+ wygoda
+ niezawodność
+ koszty eksploatacji (min spalanie)
+ ponadczasowy wygląd
- brak kufrów bocznych
Nie wariuję tym pojazdem- służy do turystyki więc niestety nie mam się czym pochwalić...
R1200 GS