Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
cwa
600 cm3
78 KM
4.20 s
Motor zakupiony 22 listopada tego roku po sprzedaży GS 500 troszkę odczekałem i zaczęłem szukać Suzuki Bandit nic innego nie wchodziło w grę z racji tego, że lubie odsłonięte silniki szukałem wersji S z owiewką z racji dość odczuwalnego jej braku w przypadku gsa. Motor w stanie zadowalającym, silnik pali na dotyk nie kopci zbyt mocno, motor raczej nie po szlifie przynajmniej ja tego nie zauważyłem utrzymany w bardzo dobrym stanie podzespoły eksploatacyjne nie wymagające żadnych wymian. Przebieg na liczniku niecałe 40tys ciężko stwierdzić czy przebieg jest autentyczny, jednak po zuzyciu motoru może tak być. Odkupiony od Pana który chciał zmienić motocykl na bardziej turystyczny.
W zasadzie jest jego brak ale mam w planie założenie gmoli, naklejek na ranty felg, chromowana osłona chłodnicy oleju oraz łańcucha, wymienić przednią szybkę na czarną może podgrzewane manetki, wyświetlacz biegów oraz stalowy oplot.
Motor chodzi i odpala bardzo dobrze, serce bandziora w przyzwoitej kondycji zbiera się bardzo dobrze i po rozgrzaniu prawidłowo reaguje na podkręcenie manetki, nie mniej jednak na nowy sezon trzeba odmulić sprzęt po swojemu. Dźwięk wydobywający się z wydechu pracującego R4 to prawdziwa przyjemność słychać różnicę w porównaniu z dwoma cylindrami:P Bandzior generuje 78km i 54NM nie miałem okazji jeszcze tego wytestować z racji końca sezonu po zakupie przejechałem może z 10km i odstawiłem motor na zimowy odpoczynek
Podobno amor centralny lubi się wylewać po 20tys km mój wygląda na wymieniany i jest suchy więc z tym będę miał spokój przednie lagi również są suche póki nie będą cieknąć nie będę nic z tym robił.
Póki co brak z racji kupna na koniec sezonu
Przesiadka w następnej kolejności na jakiegoś litra o mocy ponad 100km
Jakimś litrze w następnym wcieleniu:P