Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Bolesławiec
1137 cm3
168 KM
3.00 s
Mój wymarzony docelowy (tak myślę) motocykl- CBR 1100 XX Blackbird. Motocykl idealnie nadaje się do szybszej turystyki (jazda poniżej 100 km/h to męczarnia)- 3 kufry, pasażer, wygodny strój i daleka trasa- to jego żywioł. Nie ma mowy o braku mocy na którymkolwiek biegu i przy jakiejkolwiek prędkości. Nie katowany, użytkowany rekreacyjnie na weekendowe wycieczki.
Motocykl jak widać zadbany, kompletny, prosty etc. W ciągłym użytkowaniu.
Białe paski na kołach, tylne białe kierunkowskazy reszta seria. Planuję wymianę lusterek i wyższą szybkę turystyczną.
Seryjne 1.1. Pracuje cicho, jest praktycznie bezobsługowy, rewelacyjne osiągi i bardzo niskie spalanie. Motocykl używam "z głową"- nie wie co to tor, palenie gumy czy inne wariacje. 150 km/h i dalekie trasy. Biegi wchodzą precyzyjnie, sprzęgło nie ciągnie. Poza eksploatacyjnym serwisem (oleje, płyny, filtry + regulacje) motocykl bezinwestycyjny.
Zawieszenie w połączeniu z systemem CBS zapewnia pewność podczas prowadzenia i hamowania. Pomimo masy i gabarytu ptaszek prowadzi się znakomicie nawet w najciaśniejszych zakrętach.
Powrót motocyklem do domu :)
Zakup szybki turystycznej, zmiana kierunków przednich/ lusterek od cbr 1000RR, tuningowe obicie kanapy
Jak dla mnie motocykl jest na tyle dopracowany, że ciężko dopatrzeć się jakichkolwiek minusów. Do superlatywów zaliczyłbym ponadczasowy wygląd (wyróżnia się spośród r1, cbr'ek i innych pierdziawek) i stosunkowo mały spadek cen.
Nie wariuje na motocyklach- moje vmax to 240 ale motocykl nawet nie odczuwa takiej prędkości. Podróżuję nim z prędkościami ok 120-160. Poniżej 100 jazda jest męcząca.
CBR1100XX z ostatniego roku produkcji bądź nieco wygodniejszej VFR 800.