facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Jawa TS 350 Twin Sport 1989r

Oglądano już 3808 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Jawa TS 350 Twin Sport »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    bartek2004moto

  • Kategoria

    Szosowe

  • Pojemność

    343 cm3

  • Moc

    23 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Jawa 350 TS(twin sport) z początku produkcji 1989 roku motorek jak na tamte czasy bardzo stylowy z mocnym i elastycznym silnikiem jednak na dzisiejsze czasy hamulców w tym motocyklu nie można uznać za skuteczne :D lecz pomijając trefne hamulce i podwyższone spalanie spowodowane dwusuwowym silnikiem motorek bardzo dobrze daje sobie rade na drogach :D No i w sumie jeszcze trochę ciężka... na forach itp piszą że gotowa do jazdy waży jakieś 170 kg :/ Zdjęcia od momenu kupna ustawione chronologicznie

  • Tuning

    jeżeli tuningiem można nazwać przemalowanie i pochromowanie niektórych elementów to i owszem jest jako taki:D

  • Silnik

    Silnik: dwusuwowy z chłodzeniem bezpośrednim
    Liczba cylindrów: 2
    Skok tłoka: 65 mm
    Średnica cylindra: 58 mm
    Pojemność skokowa: 343,47 cm³
    Stopień sprężenia: 10,2
    Moc maksymalna: 17 kW (ok.23KM) przy 5500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 33 Nm przy 5000 obr/min

    Gaźnik: Jikov 2928 CE

    Dysza główna: 92
    Dysza układu rozruchowego: 72
    Wlot powietrza układu rozruchowego: 120
    Dysza biegu jałowego: 40
    Kanał mieszanki biegu jałowego: 80
    Wkręt dyszy biegu jałowego: 1,5 obrotu
    Położenie iglicy: I rowek od góry
    Zawór iglicowy: 2 mm

    Sprzęgło

    Liczba płytek metalowych: 4
    Liczba płytek ciernych: 5
    Sposób włączania: ręczny i półautomatyczny

    Skrzynia biegów: trójwałkowa z kołami przesuwnymi

    Liczba biegów: 4
    Przełożenia :
    I bieg: 19/12 x 24/12
    II bieg: 19/12 x 19/16
    III bieg: 19/12 x 16/19
    IV bieg: 1

  • Zawieszenie

    Zregenerowane prawie nówka robione od podstaw bardzo wygodne ja zalałem troszkę inny gęstrzy olej z amortyzolem przez co uzyskałem nieco twardsze zawieszenie.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    No jeszcze nie było okazji, chociaż... :D

  • Perspektywy

    gruntowny remont silnika i gruntowne malowanie przez zimę... tak :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    same plusy oprócz tych okropnych hebli :/

  • Marzę o...

    Ukończeniu projektu i zamianie na coś większego, ETZ 251 bądź jakieś fajne autko :D pisać ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kawasaki KMX 125
  • MZ ETZ 150
  • Fiat 125P
  • Romet Kadet M780
  • Keeway Hurricane 50
  • FSO Polonez ATU

Co robią kierowcy na PJ