Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
343 cm3
23 KM
0.00 s
Jawa 350 TS(twin sport) z początku produkcji 1989 roku motorek jak na tamte czasy bardzo stylowy z mocnym i elastycznym silnikiem jednak na dzisiejsze czasy hamulców w tym motocyklu nie można uznać za skuteczne :D lecz pomijając trefne hamulce i podwyższone spalanie spowodowane dwusuwowym silnikiem motorek bardzo dobrze daje sobie rade na drogach :D No i w sumie jeszcze trochę ciężka... na forach itp piszą że gotowa do jazdy waży jakieś 170 kg :/ Zdjęcia od momenu kupna ustawione chronologicznie
jeżeli tuningiem można nazwać przemalowanie i pochromowanie niektórych elementów to i owszem jest jako taki:D
Silnik: dwusuwowy z chłodzeniem bezpośrednim
Liczba cylindrów: 2
Skok tłoka: 65 mm
Średnica cylindra: 58 mm
Pojemność skokowa: 343,47 cm³
Stopień sprężenia: 10,2
Moc maksymalna: 17 kW (ok.23KM) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 33 Nm przy 5000 obr/min
Gaźnik: Jikov 2928 CE
Dysza główna: 92
Dysza układu rozruchowego: 72
Wlot powietrza układu rozruchowego: 120
Dysza biegu jałowego: 40
Kanał mieszanki biegu jałowego: 80
Wkręt dyszy biegu jałowego: 1,5 obrotu
Położenie iglicy: I rowek od góry
Zawór iglicowy: 2 mm
Sprzęgło
Liczba płytek metalowych: 4
Liczba płytek ciernych: 5
Sposób włączania: ręczny i półautomatyczny
Skrzynia biegów: trójwałkowa z kołami przesuwnymi
Liczba biegów: 4
Przełożenia :
I bieg: 19/12 x 24/12
II bieg: 19/12 x 19/16
III bieg: 19/12 x 16/19
IV bieg: 1
Zregenerowane prawie nówka robione od podstaw bardzo wygodne ja zalałem troszkę inny gęstrzy olej z amortyzolem przez co uzyskałem nieco twardsze zawieszenie.
No jeszcze nie było okazji, chociaż... :D
gruntowny remont silnika i gruntowne malowanie przez zimę... tak :D
same plusy oprócz tych okropnych hebli :/
Ukończeniu projektu i zamianie na coś większego, ETZ 251 bądź jakieś fajne autko :D pisać ;)