Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2012 r.
140 cm3
14 KM
12.00 s
Może zacznę od tego, że Routerek był kupiony nowy pod koniec czerwca 2012. Fartem trafiło mi się seryjnie 72cc na gaźniku 19mm, dziwne wiem. Od zawsze cos tam w nim szperałem, aż w grudniu 2013 postanowiłem zrobić z niego streetfightera, no dobra - stridfajtera :D hehe
Razem zrobiłem nim około 9500km
Kolejność pojemności
-72 seria
-110 od crossa z ładowaniem na 6 cewek od września 2013
-72 - nie te które miałem seryjnie, no bo 110 sprzedałem :D i czekałem na dostawę w MRFie, żeby yx140 zakupić
-yx140 :D
http://www.routerws50.pun.pl/viewtopic.php?id=2583&p=6 mój temat na forum (chyba nie przeczy to regulaminowi, żeby to tu podać)
-silnik yx140
-gaźnik Molkt PZ26
-magneto jak w Routerze i iskrownik 6cio cewkowy
-filtr stożkowy gąbkowy
-odcinka zapłonu na włącznik
-tłumik przelotowy WM Sport Mygen
-chłodnica oleju
-sportowy wałek rozrządu z40
-kierownica położona najbardziej jak się da
-położenie zegarów bardziej do poziomu
-opona tył Mitas H-15 4.00
-przedłużki amortyzatorów
-neony
-płaskie nadkole
-lampa LED tylna
-siatka bagażowa
-trochę LEDów z przodu
-kierunki tył carbon
-kierunki przód (3.60zł sztuka :D)
-lusterka F1 carbon
-ciężarki kierownicy stożkowe w carbonie
-obklejone folią carbon: błotnik przód, zadupek, czarna strefa boczków
-naklejki z forum RouterWS50.pun.pl (polecam stronkę)
-wzmacniany łańcuch YBN 428H
-zębatki 16/42, tak więc na V-max
-żarówka H4 z przodu
-dodatkowy halogen dalekosiężny na dwie żarówki h3 55W (nieporównywalnie lepszy od seryjnej lampy)
-bajeranckie podświetlenie zegarów
-gniazdo zapalniczki z tyłu w schowku
-zdjęta stopka centralna
o czymś tam zapomniałem na pewno
yx140 ze sklepu PitBike MRF
gaźnik Molkt PZ26
dolot (cały) 28mm
5cio tarczowe sprzęgło na wałku pośrednim
sportowy wałek rozrządu z40
napęd pompy oleju z wału, nie z rozrządu
chłodnica oleju (trochę daje)
Na razie (14.08.14) mam zrobione 480km na tym silniku, docieram do 1500km i do 5.5k rpm (63km/h na GPS'ie)
przód średnie (olej w lagach zmieniony na 10W 160ml na lagę)
tył średnie
ale ciężar poszedł do przodu moto - przedłużki i wysoka opona
pierwsza jazda
pierwsza jazda na 110cc na zębatkach 15/52 (ale rwał XD)
powrót po ciemku na yx140 i padnięta świeca, wymiana w środku lasu XD
Przelatać bezawaryjnie przyszły sezon
+małe spalanie (około 3l 72 jak 110 i 140)
+tani tuning
+duże możliwości tuningu
+nie taka zła ogólna jakość
+silnik yx140 jest bardzo mocny
+ładnie się teraz składa w zakrętach
-słaba jakość części do 110cc
-olej w lagach seryjnie powinien być gęstszy i powinno być go więcej (seryjnie jest za miękko)
Wygrany krótki wyścig z Yamahą YZF-R125 (tak na 200m)
Zrobienie przełożeń i całości, że:
5.5k rpm to 63km/h
7k to około 80km/h
8k to około 92km/h
Dane z GPSu, ale mówie około, bo sam mogłem coś pomieszać
https://www.youtube.com/watch?v=MZ9e5PFvlKo
Wkręcenie 10k na czwórce :D, około 115-120 km/h
Suzuki SV650