Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Bychawa
175 cm3
15 KM
0.00 s
No dużo nie ma co pisać, mam ją od początku wakacji, zamieniłem się za rometa. WSK miała cylinder co szlifu.
Jeżeli chodzi o tuning - nie wchodzi w grę.
Co do usprawnień, jest zamontowany elektroniczny zapłon CDI
Chłodzony powietrzem, dwusuwowy, benzynowy, mieszanka
15 KM
Miękkie
Jak na razie - żadna
+ Zabytek, nadal uznawana marka przez polaków
+ Łatwa w obsłudze
+ niskie spalanie
+ dobre zawieszenie i ma odpowiednią wagę
+ wygląd
-fabryczny zapłon miał zbyt słabe ładowanie, zwłaszcza w dzisiejszych czasach kiedy trzeba jeździć w dzień na światłach, jedziemy w ruchu miejskim - postojowe, kierunkowskazy, światło stopu, klakson - to co podałem, jest czerpane z akumulatora, następuje wtedy problem z odpaleniem motocykla ze względu na to że zapłon jest bateryjny, wymaga naładowanego akumulatora.
No to tak jak wcześniej pisałem - zapłon CDI. Akumulator może być rozładowany a motocykl odpali bez problemu, akumulator bardzo szybko się naładuje.
Remoncie kapitalnym, myślę że na przyszły sezon będzie już wyremntowana.