Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Łdz
495 cm3
27 KM
0.00 s
Honda Ft 500 , na zdj wydech oryginalny zdjęty do malowania .
Nowe zegary Daytona Velona z elektronicznym czujnikiem prędkości czyta ze śrub tarczy hamulcowej. Opcje ( woltomierz , prędkość , dystans całkowity , dys1 , dys2 , godzina ) . Lampa kontrolki luzu przy stacyjce ,wolna stacyjka , światło tył wysokiej jakości Custom ,przerobione migacze montowane na wysokości uchwytu tablicy rejestracyjnej , podświetlana blacha , zmieniona żarówka w przedniej lampie na mocniejszą xenon. Owijka bazaltowa na kolektorach która powoduje obniżenie temperatury w komorze silnika
utrzymuje temperaturę w układzie wydechowych dzieki czemu spaliny sa cieplejsze i szybciej opuszczaja wydech
Nadaje estetyczny i sportowy charakter . Ogólna zmiana wizualna , bak malowany aerografem wypukle ! , tylni błotnik przerobiony , siedzenie niższe ...
Silnik sprawny , małe pocenie się ( do uszczelnienia )
-
Obecnie : zawieszenie miękkie tylko moto dla jednej osoby. Wahacz się trzęsie powyżej 130...
-
mnóstwo ... :))
Wymiana zawieszenia na U-side-down , tył twardsze sprężyny . Tłumik przelotowy sportowy ( Akrapa albo coś podobnego w stylu gp) hamulce podwójne od jakiegoś ścigacza , szersza opona na tył o profilu 60, manetki podnóżki do wymiany na nowe ,
Miękkie zawieszenie to jego największa wada. Hamulce to raczej spowalniacze też masakra . Do reszty nie można się przyczepić z racji rocznika 84. Wszystko poza tym sprawne . Odpala z dotyku .
Brak :) V-max 133.19 km/h mierzone na gps. ( z wydechem starym i ciężkim ) Raczej motor nie na wyścigi , do spokojnej i przyjemnej jazdy.