Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Sochaczew
748 cm3
90 KM
4.20 s
http://www.youtube.com/watch?v=eyuCyPhV-VM
Silnik to istny cud techniki :) jego elastyczność, dźwięk z wydechu i cichość silnika jest cudowna aż trudno mi nadal uwierzyć, że jest to motocykl z 1984r, który ma 28lat :) Oryginalny przebieg 55tys km, każda najmniejsza śrubka jest nasmarowana smarem miedzianym co mnie zaskoczyło, bo to świadczy jak ktoś dbał o ten motocykl, wszystkie zbiorniczki, przełączniki, gumy na podnóżkach są po prostu takie jak by ten motocykl wyjechał dosłownie przed chwilą z fabryki. Jest to mój bardzo udany zakup zaraz po Derbi Sendzie, yamaha WR to istna porażka, a technika wykonania i gwinty w porównaniu do yamahy to w ogóle inna bajka, co honda to honda :)
Zaskoczyło mnie zawieszenie, ten motocykl ma olejowo-powietrzne zawieszenie,zarówno z przodu jak i z tyłu z systemem antynurkującym z przodu. Tylny amortyzator nie ma sprężyny, działa na zasadzie oleju i powietrza. Zawieszenie ma jeszcze regulacje tłumienia także z przodu i z tyłu, jest dosyć twarde, jeśli nie mówiąc, że nawet bardzo twarde, ale bardzo pewnie trzyma się w zakrętach nawet na nierównej jezdni.
+małe spalanie w ok 5-6l spokojna 4l
+duży bak paliwa
+prawdziwe wykonanie motocykla japońskiego
+hamulce
+hydrauliczne sprzęgło
+system anty blokujący tylne koło
+kontrolka sprawdzająca obwód elektryczny, czy każda żarówka świeci.
+zawory regulowane kluczem 10 i płaskim śrubokrętem.
+zawieszenie olejowo-powietrzne
+bardzo wygodna pozycja
+duży :)
+piękny dźwięk
+kultura pracy i elastyczność (4tys obr/min 90km/h)(4,5tys 100km/h, 5tys 110km/h)
+kręci się do 13tys obr/min
+silnik V4
+nie grzeje się jak na tak duży silnik
+mocne światła i kierunkowskazy
+bardzo dobrze się manewruje pomimo wagi 248KG :)
a minusów ten motocykl nie ma :)