Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Majdan Sieniawski
250 cm3
21 KM
8.00 s
Witam,
tu przedstawię swoją drugą maszynkę czyli MZ ETZ 250.
Ma 21 km,świetne przyspieszenie vmax to 140 km/h, Powyżej 3 tys. obrotów to jest pocisk,motor wyrywa kierowcę z siedzenia :)
Kupiliśmy go za 2000 zł pod koniec ostatnich wakacji.
Jej przebieg na dzień dzisiejszy to 33610 km.
Jej stan był dobry,silnik w 100% sprawny,wizualnie trzeba było trochę rzeczy poprawić.
W trakcie eksploatacji pojawiły się jeszcze różne nowe rzeczy do dokupienia lub naprawy.
W sumie w motorze zostało zrobione:
-zmieniony cały napęd na nowy
-założenie zębatki 18 z na moc,seryjna miała 20 zębów,
-założenie nowego klosza przedniej lampy
-zrobione całe podświetlenie zegarów,bo albo były żarówki popalone albo wcale ich nie było
-założenie korka od wlewu paliwa na zamek
-założenie zamka blokady kierownicy
-wymiana łożysk w obu kołach
-wymiana łożysk w tylnej zębatce
-wymiana łożysk w kierownicy
-założenie nowych gum na podnóżki,dźwignię zmiany biegów i kopniak
-założenie nowej świecy
-wymiana dętki w tylnym kole
-wymiana szczęk w tylnym kole
-wymiana rączki od sprzęgła
-założenie nowego czujnika luzu
-założenie nowej kontrolki od luzu,
-założenie nowej puszki bezpieczników
-założenie czujnika przedniego hamulca
-założenie nowej gumy zabieraka
-założenie nowego klaksonu
-klin od kopniaka
-założenie nowych simmeringów od przednich teleskopów
-wymiana starych zaśniedziałych kabli na nowe
-założenie nowych śrub na kierownicy
Zero tuningu!
Tylko doprowadzić ją do oryginału!
Jednocylindrowy,chłodzony powietrzem,zasilany gaźnikiem,dwusuwowy.
Bardzo mocnny.
Tył ustawiony na twardo,przód po wymianie oleju na gęściejszy jest dużo twardszy.
Każda taka jest :)
W planach jest jeszcze:
-założenie elektronicznego zapłonu
-założenie nowych gum na przednie teleskopy,
-założenie nowych zegarów
-wymiana tłoczka w jednym teleskopie przednim
-założenie naklejek na osłony teleskopów
-założenie osłony stacyjki----zrobione
-założenie nowej pompy hamulcowej
-pomalowanie jej na niebiesko(błękitny jak w oryginale)
+ świetny vmax i duża moc,
+ super wygląd
+ świetne wykonanie,
+ małe spalanie,
+ niezawodny silnik
+ można nią wszędzie wjechać
+ świetny niemiecki motocykl,który nigdy nie zawodzi :)
- brak. :)