facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1986r

Oglądano już 6087 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1986 r.

  • Właściciel

    Wymiatacz

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Majdan Sieniawski

  • Pojemność

    250 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Witam,
    tu przedstawię swoją drugą maszynkę czyli MZ ETZ 250.
    Ma 21 km,świetne przyspieszenie vmax to 140 km/h, Powyżej 3 tys. obrotów to jest pocisk,motor wyrywa kierowcę z siedzenia :)
    Kupiliśmy go za 2000 zł pod koniec ostatnich wakacji.
    Jej przebieg na dzień dzisiejszy to 33610 km.
    Jej stan był dobry,silnik w 100% sprawny,wizualnie trzeba było trochę rzeczy poprawić.
    W trakcie eksploatacji pojawiły się jeszcze różne nowe rzeczy do dokupienia lub naprawy.
    W sumie w motorze zostało zrobione:
    -zmieniony cały napęd na nowy
    -założenie zębatki 18 z na moc,seryjna miała 20 zębów,
    -założenie nowego klosza przedniej lampy
    -zrobione całe podświetlenie zegarów,bo albo były żarówki popalone albo wcale ich nie było
    -założenie korka od wlewu paliwa na zamek
    -założenie zamka blokady kierownicy
    -wymiana łożysk w obu kołach
    -wymiana łożysk w tylnej zębatce
    -wymiana łożysk w kierownicy
    -założenie nowych gum na podnóżki,dźwignię zmiany biegów i kopniak
    -założenie nowej świecy
    -wymiana dętki w tylnym kole
    -wymiana szczęk w tylnym kole
    -wymiana rączki od sprzęgła
    -założenie nowego czujnika luzu
    -założenie nowej kontrolki od luzu,
    -założenie nowej puszki bezpieczników
    -założenie czujnika przedniego hamulca
    -założenie nowej gumy zabieraka
    -założenie nowego klaksonu
    -klin od kopniaka
    -założenie nowych simmeringów od przednich teleskopów
    -wymiana starych zaśniedziałych kabli na nowe
    -założenie nowych śrub na kierownicy

  • Tuning

    Zero tuningu!
    Tylko doprowadzić ją do oryginału!

  • Silnik

    Jednocylindrowy,chłodzony powietrzem,zasilany gaźnikiem,dwusuwowy.
    Bardzo mocnny.

  • Zawieszenie

    Tył ustawiony na twardo,przód po wymianie oleju na gęściejszy jest dużo twardszy.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda taka jest :)

  • Perspektywy

    W planach jest jeszcze:
    -założenie elektronicznego zapłonu
    -założenie nowych gum na przednie teleskopy,
    -założenie nowych zegarów
    -wymiana tłoczka w jednym teleskopie przednim
    -założenie naklejek na osłony teleskopów
    -założenie osłony stacyjki----zrobione
    -założenie nowej pompy hamulcowej
    -pomalowanie jej na niebiesko(błękitny jak w oryginale)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + świetny vmax i duża moc,
    + super wygląd
    + świetne wykonanie,
    + małe spalanie,
    + niezawodny silnik
    + można nią wszędzie wjechać
    + świetny niemiecki motocykl,który nigdy nie zawodzi :)

    - brak. :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • GB Street
  • Suzuki DR 350
  • Yamaha YZF-R125
  • Yamaha Aerox 50
  • Romet 787
  • Audi 100

Co robią kierowcy na PJ