Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Bolesławiec
499 cm3
60 KM
0.00 s
Kolejna HONDA- tym razem padło na cb 500... Jak widać po małym filtingu. Co tu dużo pisać- idealny motorek i do tańca i do różańca- na spacer za miasto, na bardziej dynamiczną jazdę, w daleką trasę... Mało pali, jest wygodny i bardzo przyjemnie się nim jeździ.
Serwisowany regularnie kilka razy w sezonie + duże serwis posezonowy (płyny gaźniki, ogumienie filtry ustawianie itp...) Wszystko zgodnie z książką serwisową HAYNES. Gwinty całe (śruby dokręcane zawsze kluczem dynamometr. wg ustawień książkowych)
Jak widać na foto- owiewka GIVI, kierunkowskazy od nowego SV, tłumik (nie jakaś przelotówka od której uszy bolą- akcesoryjny o bardzo ładnym brzmieniu) LASER, turystyczna kierownica, gniazdo zapalniczki (pod navi komórki itp), szerokie gumki, osłona chłodnicy, polerka, chrom i czarny połysk...
Seryjny, przebieg zaledwie 30 tys (wszystko wskazuje iż jest on oryginalny). Odpala zawsze na przysłowiowy "dotyk" nie pije oleju, nie poci się nie kopci- dojedzie zawsze i wszędzie a do tego potrafi spalić nawet poniżej 4l !!! Skrzynka 6, bardzo dobre osiągi jak na tę pojemność
Seryjne- nie poci się, nie kipi, świetnie trzyma w zakrętach
Powrót cebulą do domu :D
Wymiana lusterek, kupno stelarza pod kufry oraz kufrów bocznych i kufra centralnego, narazie muszą wystarczyć plecaki ;)
+ wygoda
+ spalanie
+ zawiecha
+ przednia tarcza
+ duży schowek pod siedzeniem
+ bezobsługowa
- kosz sprzęgłowy (charakterystyczny dźwięk praktycznie dla większości cb500)
- tylko 2 cylindry
- paskudne okrągłe lusterka
- tylny zadupek- paskudny, ale można się do niego przyzwyczaić
V max nie sprawdzałem (raczej jeżdżę powoli) ale przy 160 jeszcze miałem zapas gazu
fazer, hornet, cb 750