Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Tomaszów Mazowiecki
747 cm3
55 KM
60 Nm
6.10 s
- spacerówki
- wysoki sissy-bar
- akcesoryjny grill chłodnicy
- akcesoryjne kierunkowskazy
- akcesoryjne przedłużenie podnóżków pasażera
- przewód hamulcowy w stalowym oplocie
- białe obrysówki
- białe podświetlenie prędkościomierza
- większość śrub nadwozia zamienione na imbusowe/ampulowe o równej lub wyższej twardości
- wiązka elektryczna wewnątrz kierownicy
- wiązki instalacji elektrycznej w tkanej osnowie
- manetki ręcznie obszywane skórą
- sakwy i inne duperele
- polerowane lagi, armatura, obudowa prędkościomierza oraz rewers tablicy rejestracyjnej
- zmodyfikowana kanapa obszyta bydlęcą skórą wg mojego projektu
- zmodyfikowane tłumiki wydechu wg mojego projektu
Widlasta 45-stopniowa dwójka, z jednym wałkiem w każdej z głowic i czterema zaworami na cylinder. Czopy wały przesunięte o 45 stopni - oprócz niezłego sound'u dają dużą dawkę wibracji. Silnik pracuje twardo, dysponuje dużą elastycznością. Niewielka szybkobieżność jednostki, powoduje po przekroczeniu obrotów mocy maksymalnej, 'zadyszkę'. Niezwykle łatwy w utrzymaniu, nie wymaga wielu zabiegów serwisowych.
Tutaj temat dość delikatny w Intruder'ach. Zawieszenie jest niekomfortowe i nie zapewnia rewelacyjnego prowadzenia - słowem, wszystko co najgorsze. Słabe tłumienie tylnych amortyzatorów powoduje niestabilne prowadzenie w nierównych zakrętach. Zwiększenie napięcia wstępnego sprężyn niweluje nieco ten efekt, skutkując znaczącym spadkiem komfortu. Jazda z bagażami we dwoje powoduje częste 'dobijanie' tyłu, nawet przy mniejszych nierównościach.
Przedni widelec jest stosunkowo twardy i o większych nierównościach informuje kierowcę poprzez nadgarstki. Jest jednak stosunkowo odporny na skręcanie i zapewnia precyzję prowadzenia.
Przy równej nawierzchni motocykl prowadzi się 'jak po sznurku', pozwalając na maksymalne - ograniczone jedynie podnóżkami, złożenia. Zawieszenie daje dobry feedback, co daje poczucie pełnej kontroli nad maszyną.
Warto wspomnieć o 'spowalniaczach', bo hamulców w tym motocyklu raczej nie przewidziano. O ile tylny hamulec bębnowy nie wyróżnia się niczym szczególnym, o tyle przednia tarcza wymaga 'stalowej łapy', aby zatrzymać motocykl. Zablokowanie przedniego koła na asfalcie jest prawie niewykonalne. Ze względu na niewielką skuteczność i konieczność wywierania dużych sił, polecam przewody hamulcowe w stalowym oplocie - guma zwyczajnie puchnie.
I miejsce w klasie Chopper na II Motocyklowym Konkursie Sprawnościowym Politechniki Łódźkiej
Fajne moto:]
pzdr!
Piękna czarna 750-tka! Jedyny właściwy kolor. Zapraszam do mnie.
ładny potworek zapraszam
super moto cos w moim stylu daje 6z6 pozdrawiam i zapraszam do mnie
Piekne suzuki ;)
Pozdrawiam
spoko chopper zapraszam do mnie
Nieźle. Easy Rider normalnie:) Super maszyna.
Pozdro
bardzo ładny intruzik.