Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
skorzec
1340 cm3
213 KM
155 Nm
2.50 s
rózni sie od pozostałych roczników poza wyglądem zew zmienionym silniczkiem pojemność zwiększona do 1340 cm moc 197 KM plus 16 KM przy doładowaniu RamAir co daje nam 213KM ,moment został zwiększony ze 140 Nm do 155 Nm skrzynia biegów 6 biegowa co prawda nie ma tak długich przełozeń pierwszych jak gsxr-1000 ale na jedynce to mamy ok 140 drugi bieg to juz 190 km\h . Dołożone zostały zmiany mapy wtrysków A,B,C wartosc A pełna moc B to zmiana krzywej mocy moc oddawana jest bardziej liniowo , C tnie nam silniczek do ok 120KM bardzo przydatne w przypadku deszczu.Zaciski zmniejszono do 4 tłoczków ale zamontowanie radialnie co poprawiło zasade działania.i oczywiście najwazniejsze dodano sprzegło antyhoppingowe, zawory stalowe zastapiono tytanowymi . świece oczywiscie irydowe . Suzuki Hayabusa model 2008 dysponuje najpotężniejszym i najbardziej zaawansowanym elektronicznym systemem wtrysku paliwa i zarządzania jednostką napędową, jaki Suzuki zastosowało dotychczas w swoich motocyklach. System ten oparty został na 32-bitowym procesorze wyposażonym pamięć 1024 kb ROM.Kolejnym systemem w silniku nowej Hayabusy jest ISC (Idle Speed Control). Steruje on dopływem powietrza w jałowych cyklach pracy sinika. Optymalna ilość powietrza jest określana na podstawie temperatury cieczy chłodzącej, przez co start silnika „na zimno" przebiega sprawniej, a sam silnik pracuje bardziej stabilnie w różnych warunkach.System PAIR (Suzuki Pulsed-AIR), w zależności od wysokości obrotów i kąta uchylenia przepustnicy, tłoczy świeże powietrze z "airboxu" do kanałów wydechowych. W ten sposób powoduje dopalenie pozostającego w spalinach węglowodoru oraz ograniczenie emisji tlenku węgla.
przód -teleskopowe upside-down, 43 mm, skok 120 mm pełna regulacja
tył-wahacz aluminiowy, skok 140 mm pełna regulacja.....
Rama aluminiowa nowej Hayabusy jest lżejsza niż rama modelu poprzedniego. Sztywność tylnego aluminiowego wahacza poprawiono przez zainstalowanie wewnętrznego żeberka pomiędzy równoległymi ścianami bocznymi wahacza. Stelaż pod siedzeniami również przeprojektowano tak, aby był lżejszy, bardziej wytrzymały i aby siedzenie pasażera znajdowało się niżej.
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.