Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Lublin
1100 cm3
165 KM
0.00 s
Suzuki GSXR 1100w 165km jak na nie pierwszej młodości motocykl sportowy dysponujący ogromna mocą i momentem, oraz właściwościami jezdnymi, kupiony w zeszłym sezonie za przysłowiowa czapkę drobnych gdzie miała być tylko wypadająca 2-ka a wyszło jak zwykle masa ukrytych wad które przez okres zimowy staram się eliminować a cala historia zaczęła się z początkiem roku 2013, jako pierwsze nastąpiła naprawa gaźników wymiana korpusów oraz pilotów, mocno ugryzionych zębem czasu i zużyciem skutkowało nadmierna dawka paliwa i brakiem jakich kol wiek reakcji na regulacje wraz ze spalaniem niebotycznych ilości paliwa trasa Sandomierz Lublin spalanie wyniosło ponad 25litrow paliwa, po wykonaniu naprawy spalanie spadło do 9litrow a motor zaczą dysponować 80% swojej mocy i niepokojąco poddymiać podczas odcinki ,przejeździłem zaledwie półtora miesiąca i wysypało całkowicie skrzynie biegów blokując napęd i graniczące z cudem wyprowadzenie maszyny rozpędzonej do 150km/h podczas manewru wyprzedzania ciężarówki, po zaprowadzeniu do kolegi prowadzącego serwis motocykli werdykt był oczywisty skrzynia biegów totalny śmieć spalone 4 tryby zgrzane i połamane wodziki, do tego rozebranie na drobne części całego pieca, w wyniku diagnozy głowica do szlifowania gniazd zaworowych docierania i wymiany uszczelniaczy, cylindry z licznymi wżerami wymiana, pierścienie nie trzymające żadnych wymiarów wymiana na nowe, sworznie tłokowe wymiana korby wymiana ,oraz komplet panewek ,wał w katalogowym stanie, napęd cały kompletny do wymiany, aktualnie oczekuje na złożenie całości i uruchomienie potwora na nowych częściach, mam nadzieje ze teraz będzie w 100% okazywać swoja moc oraz możliwości, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło za cenę rynkowa tego motocykla mam wizualnie i teraz po remoncie kapitalnym silnika maszynę pewna wiedząc na czym siedzę mam zamiar przejeździć bezawaryjnie przyszły sezon i zwiedzić trochę Polski a może i nie tylko :)
może przeniesienie tablicy rejestracyjnej, usuniecie centralnego błotnika i założenie dedykowanego na wahacz
po kapitalnym remoncie spełniający normy nowego z salonu 1100ccm chłodzonego płynem oraz olejem
bardzo twarde w porównaniu z modelem GSXF750 i RF900rr użytkowanym prze zemnie w poprzednich latach
każda bez niespodzianek
motocykl spełnia moje oczekiwania a jeśli była by zmiana to tylko na coś bardziej sportowego i mocniejszego
+ atrakcyjny wyglad jak na moto z tych lat
+ wygodne i stabilne prowadzenie
+ bardzo duża moc oraz moment
+ wygodna pozycja pasażera
- fałszywość sprzedającego
- dostępność części większość sprowadzane części z USA
- cena paliwa
- niska pojemność zbiornika
jak na razie skończenie prac warsztatowych
cenach paliwa zbliżonych do cen LPG