Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Warszawa
748 cm3
97 KM
71 Nm
3.50 s
Jajo :)
Ma nawet swojego bloga.
http://motogof.tumblr.com/
Otwarty wydech (ryczący Dominator), założone gniazdo zapalniczki, alarm i światła awaryjne zintegrowane z przyciskiem rozrusznika (wyprodukowane w mojej firmie, mogę załatwić w dobrej cenie), crashpady, na przodzie przewody hamulcowe w stalowym oplocie (HEL) - nie widać na fotach bo niedawno założone.
Seryjny - czterosuwowa rzędowa czwórka z chłodzeniem olejowo-powietrznym, zasilanie gaźnikami. Silnik nie do zajechania.
Przód - widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 130mm.
Tył - wahacz, centralny element resorująco-tłumiący, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 142mm.
Ryczący wydech ;)
Za dużo żeby wymieniać :)
Zrobić porządek z hamulcami (patrz niżej).
Plusy:
+ wygląd - podobają mi się obudowane motocykle ale to już co kto lubi...
+ wygodna pozycja - mam porównanie z Hayabusą i na jajku jest dużo wygodniej
+ sprawdzona konstrukcja silnika - wytrzyma chyba wszystko, najwyżej wolne obroty skoczą jak się za mocno zagrzeje
+ bardzo dobre opony (Michelin Pilot Road 2)
+ lusterka składające się przy uderzeniu (dzięki temu się nie łamią)
+ rzędówka - bardziej niż V-ka wybacza nagłe odjęcie gazu w złożeniu (częsty błąd początkujących)
+ dwa przebiegi dzienne (tripy) i zegarek
+ gdy świeci N to neutral naprawdę jest wrzucony (w innych moto czasami puszczasz sprzęgło i robisz żabę ze świecącym neutralem)
Minusy:
- przedni hamulec nie jest konstrukcją, z której Suzuki może być dumne
- oryginalne przewody hamulcowe trochę puchną przy ostrej jeździe (HEL-e nie)
- łatwo ślizgnąć tył przy mało wprawnej jeździe
- zły wybór na jazdę zimową (po lodzie)
- za ciężki do stuntu
- kranik - łatwo załatwić silnik zostawiając na PRI
- mało wygodna pozycja pasażera (za wysoko podnóżki)
- plastiki (znaczek GSXF) i dekiel silnika lecą nawet przy parkingowym szlifie (crashe pomagają)
- dla szerokich lusterka mogą być zbyt wąsko rozstawione (ale są dostępne podkładki), chociaż miałem takie podkładki i nic nie dały, więc jeżdżę bez
- brak wskaźnika temperatury oleju - ale raczej nie jest potrzebny
- brak wskaźnika S (kosy)
- mały prześwit (raz zdarzyło mi się dobić próg zwalniający jadąc ok. 5km/h)
- przednia lampa ma osobny reflektor do długich świateł, przez to jadąc na krótkich wygląda to tak jakby jeden reflektor był spalony i jak migają z naprzeciwka to nie wiesz czy coś stoi, czy migają bo nie masz światła
- gaźniki + rocznik = brak możliwości wykonania synchro, nie przeszkadza to w niczym, ale na wolnych obrotach nie chodzi tak równo jak moto na wtrysku - ale każde moto w tym wieku zasilane gaźnikami będzie tak miało
Dla niektórych minusem może być charakterystyczny dźwięk olejaka, mi się podoba - szczególnie z Dominatorem.
Motocykl ogólnie jest duży i ciężki (230kg) co może być zarówno zaletą jak wadą.
+ na polskich drogach (dziury, koleiny) prowadzi się pewnie i przewidywalnie, nie ma ryzyka że atakowanie torów tramwajowych pod małym kątem skończy się szlifem
- ciężko postawić na centralkę (mi się udaje, ale to nie jest motocykl dla kobiet, chociaż znam kilka które latają jajem i sobie radzą)
- ciężko manewrować do tyłu pod górę - przydałby się wsteczny :)
- za mała prędkość w manewrach parkingowych, czy zablokowanie przodu w złożeniu nawet przy parkingowej prędkości = gleba
Niektórzy mówią że za ciężki do miasta - jak dla mnie bzdura, jeżdżę głównie po mieście i daje radę.
30 punktów to chyba nie jest osiągnięcie którym warto się chwalić :) Do tego pierwsze miejsce w konkursie na najgłośniejszy motocykl organizowanym przez BP - 121.5 dB ;]
Obiekt marzeń już mam - GSX1300R, Hayabusa :) też jest na PJ. Miałem problem z decyzją, myślałem o VFR (bo V-ka), ZX12R albo XX, ale w końcu wybór padł na Haykę.
http://polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Hayabusa/141798
Jajo spełniło swoją funkcję, teraz stoi w garażu i czeka na sprzedaż :)
Piszesz o tych małych prędkościach parkingowych a mi ciężko się z tym zgodzić, może dlatego że ostatnie lata spędziłem na motocyklach typu enduro\r\n2 sprawa po co hamować przodem na niskich prędkościach? \r\nJajko dopiero poznaje, ale w prowadzeniu jest lekki, w mieście lata się jak skuterem..\r\nPozdrawiam
Bardzo ładna Suzi,\r\nPrzy okazji, poruszyłeś naprawdę ważne kwestie w plusach/minusach,\r\naż zaczynam myśleć nad małymi modyfikacjami w swoim.\r\nTymczasem zapraszam do siebie i szerokości na drodze!
ładny moto , czarny chyba jest najlepszy pod względem wyglądu, myśle sobie kiedyś takiego sprawić, ale zobaczymy. Jedyne co bym zmienił , zn nie da sie ale moim zdaniem lepiej by wyglądał z normalnym światłem tylnim i pr
Fajne jajo, mi również się podoba z wyglądu :) Pozdrawiam i szerokości!
Ostatnie rozwiązanie jest ciekawe, bo masz oświetloną całą drogę od przedniego koła aż po horyzont. Tylko wtedy żarówki mogą się szybko przepalać.
Żarówka ma 2 włókna, krótkie i długie. Można spiąć na 3 sposoby. Na krótkich świecą obie lampy z włóknami krótkimi. Na długich świecą oba włókna długie lub wszystkie 4 włókna.
Mój jajcok świeci na krótkich oboma światłami i na długich też. Można to bez problemu zrobić, Średni elektryk za 5 dych ci to zestroi. Dla mnie nie był za ciężki, przy dużych prędkościach to zaleta. Fajne to twoje jajo.
Pasujecie do siebie.Pozdrawiam.
narazie pali 5l
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER MOTO 10.10
ZAPRASZAM DO MNIE
CZEŚĆ
Spoko sprzęt 10/10.Pozdro wpadnij ocenić mojego komarka
Bardzo ładny sprzęt,zadbany i fajnie się prezentuje
10/10 Zapraszam do mnie