Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
600 cm3
86 KM
0.00 s
Kolejny mój motocykl ze stajni Suzuki. Wszystko wskazuje, że tej marce będę wierny długo.
Suzuki GSX600F - cóż, któż nie zna popularnego Jajka? Za sprawą coraz sprawniejszego importu znów na szosach pojawia się sporo tych maszyn zarówno w wersji silnikowej 600, jak i 750 cc.
Gaźniki o zwiększonym przepływie 4 x 38 mm (!). Sportowy filtr powietrza. Wydech sportowy, krótki SEBRING o pięknym brzmieniu. Przewody Hal w stalowym oplocie. Kierunki LED + prerywacz.
Dawno, dawno temu czytałem opisy wypraw i róznych maszyn na Polska Jazda i doznania te wydawały się dla mnie nie osiągalne. Za sprawą uporu i konsekwentynej realizacji marzeń ujeżdżam dziś już kolejny motocykl a samych przejażdżek, wrażeń, zlotów, spotkań było tyle, że trudno wybrać te najważniejsze.
Jeżdżę coraz pewniej, rozważnie i z ogromną frajdą! Cóż jeszcze napisać???
W moim obecnym Suzuki największą zaletą jest niezawodność. Dbam bardzo o każdy pojazd i dlatego zawsze, w dowolnym czasie byłem w stanie wsiąść na każdą z moich maszyn i pojechać na drugi koniec świata, będąc pewnym, że maszyna nie zawiedzie. Motocykl po całej zimie odpalił dosłownie od dotknięcia przycisku rozruchu! 18-lenia już maszyna wymaga jedynia zadbania o instalacją elektryczną, która w niektórych miejscach wymaga oczyszczenia i naprawdę drobnych poprawek.
Plusy:
-Przeogromna wygoda dla tak niskiego człowieka, jak ja
-Cała kwintesencja motocyklizmu i techniki jazdy jest zawarta w tym motocyklu! Nie przesadzam: wszystkiego można się tutaj nauczyć i wszystko wypróbować. Stara, dobra Japonia jest nie do zastąpieńia!
-Niezawodność
-Bez problemu osiąga 230 km/h. Makximum: niezbadane.
-Łatwość kontroli nad pojazdem, fenomanalna jazda przeciwskrętem, dobre wyczucie mocy, łatwość głębokiego pochylania maszyny i sterowania torem jazdy za pomocą mocy w głębokim złożeniu