facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GSX 600F 1998r

Oglądano już 2745 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GSX 600F »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    Vertige

  • Kategoria

    Szosowe

  • Pojemność

    600 cm3

  • Moc

    86 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Kolejny mój motocykl ze stajni Suzuki. Wszystko wskazuje, że tej marce będę wierny długo.
    Suzuki GSX600F - cóż, któż nie zna popularnego Jajka? Za sprawą coraz sprawniejszego importu znów na szosach pojawia się sporo tych maszyn zarówno w wersji silnikowej 600, jak i 750 cc.

  • Tuning

    Gaźniki o zwiększonym przepływie 4 x 38 mm (!). Sportowy filtr powietrza. Wydech sportowy, krótki SEBRING o pięknym brzmieniu. Przewody Hal w stalowym oplocie. Kierunki LED + prerywacz.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dawno, dawno temu czytałem opisy wypraw i róznych maszyn na Polska Jazda i doznania te wydawały się dla mnie nie osiągalne. Za sprawą uporu i konsekwentynej realizacji marzeń ujeżdżam dziś już kolejny motocykl a samych przejażdżek, wrażeń, zlotów, spotkań było tyle, że trudno wybrać te najważniejsze.
    Jeżdżę coraz pewniej, rozważnie i z ogromną frajdą! Cóż jeszcze napisać???
    W moim obecnym Suzuki największą zaletą jest niezawodność. Dbam bardzo o każdy pojazd i dlatego zawsze, w dowolnym czasie byłem w stanie wsiąść na każdą z moich maszyn i pojechać na drugi koniec świata, będąc pewnym, że maszyna nie zawiedzie. Motocykl po całej zimie odpalił dosłownie od dotknięcia przycisku rozruchu! 18-lenia już maszyna wymaga jedynia zadbania o instalacją elektryczną, która w niektórych miejscach wymaga oczyszczenia i naprawdę drobnych poprawek.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -Przeogromna wygoda dla tak niskiego człowieka, jak ja
    -Cała kwintesencja motocyklizmu i techniki jazdy jest zawarta w tym motocyklu! Nie przesadzam: wszystkiego można się tutaj nauczyć i wszystko wypróbować. Stara, dobra Japonia jest nie do zastąpieńia!
    -Niezawodność
    -Bez problemu osiąga 230 km/h. Makximum: niezbadane.
    -Łatwość kontroli nad pojazdem, fenomanalna jazda przeciwskrętem, dobre wyczucie mocy, łatwość głębokiego pochylania maszyny i sterowania torem jazdy za pomocą mocy w głębokim złożeniu

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha TZR 80
  • BMW 3
  • Ford Escort
  • Kinroad XT50-18
  • Peugeot Vivacity
  • Vespa PK 50 S

Co robią kierowcy na PJ