facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GSR 600 2006r

Oglądano już 5034 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GSR 600 »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    Vertige

  • Kategoria

    Szosowe

  • Pojemność

    599 cm3

  • Moc

    100 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.40 s

  • Opis

    Nowy nabytek. Motocykl, który jeździ, skręca i hamuje - jak to ujęli Koledzy z forum GSR-a.

    Przzyspieszenie? Torpeda! Przy wyprzedzaniu aut w trasie jest tylko STRZAŁ i nie ma czasu na nic, poza trzymaniem się kierownicy! Powyżej 10k silnik mówi o swoim rodowodzie, choć jak na razie muszę przyznać, że moc jest w pełni wystarczająca i nigdy jeszcze nie kręciłem go do odcięcia. Od 3,5k motor szybko przekazuje moc ale da się jeździć spokojnie do 3,5k RPM i oszczędzać wachę. Często przyłapuję się jeszcze na sporym szarpnięciu i nie przygotowaniu błędnika na przyrost przyspieszenia po zapięciu piątego/szóstego biegu!
    Skrzynie pracuje zgodnie z najlepszymi wzorcami motocyklowymi. Wspaniale da się stosować zarówno przegazówkę i bezsprzęgłową zmianę biegów, szybkie machanie w górę na półsprzęgle, jak i spokojną zmianę z długim czasem rozsprzęglenia w jeździe miejskiej.

    Pomimo mocy motocykl jest bardzo łatwy w prowadzeniu. Można spokojnie kulać się z prędkościami kodeksowymi i też mieć z jazdy frajdę.

    Gumy, które posiadam: Michelin Pilot Road 2, to idealny kompromis pomiędzy żywotnością a przyczepnością. Mają raczej turystyczne zastosowanie z możliwością ostrej zabawy w sport. Nie twierdzę, że nie ma lepszych ale to w sumie najlepsze opony, na jakich ja jeździłem. Motocykl w sumie ze względu na osiągi wymaga przyczepnych, sportowych gum, lecz trzeba wtedy liczyć się z ich szybkim zużywaniem

    Pomiar mocy z hamowni: 100,3 KM przy około 13340 obr/min.

    Spalanie stwierdzone: miasto: 6-6,4 l/100km (więcej nie odnotowałem), trasa 4,7 l/100km.

  • Tuning

    To nie tuning, lecz raczej drobne zmiany stylistyczne:
    Klatka na silnik Givi - optycznie czyni sprzęt potężniejszym i zastępuje crashpady.
    Mini szybka Barracuda o całkiem sporym zastosowaniu i możliwościach.

    Przyszłość: montaż posiadanych lusterek sportowych Puig. Klamki sportowe w kolorze nadwozia. Przewody hamulcowe HEL (pod kolor). Komputer dodatkowy. Czyli w zasadzie duperele.

  • Silnik

    Rzędowy, 4-cylindrowy. 16 zaworów.DOHC. Zasilanie: wtrysk. Chłodzenie cieczą i częściowo olejem. Skrzynia 6-biegowa.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    W krótkim czasie zachwytu tym sprzętem najbardziej pamiętam łatwe stabilizowanie motocykla gazem w pochyleniu na szybkich zakrętach: jest to dziecinnie proste i daje mnóstwo frajdy. W praktyce wydaje się, że każde zbyt szybkie wejście w łuk daje się uratować.

    Pewnego razu przez uchyloną - dosłownie na "jeden ząbek" szybę kasku wpadła ... osa. Wpadła pod kominiarkę. Chwilę później poczułem, jak dostałem strzała w brodę. Jechałem wolno, bo miałem się zatrzymywać za moment więc nie było wielkiego zagrożenia, jednak wspomnienie odrętwiałej mordy jest niezatarte.

    Sierpniowy, jednodniowy wypad nad morze. Taka wycieczka sentymentalna do Krynicy Morskiej, Kątów Rybacki i Stegny - trzech fantastycznych dawniej miejsc, zżartych całkowicie przez komercję i chińską tandetę. Po drodze oczywiście odwiedziliśmy obóz Stutthof. Miło wspominam śmiganie pustą Amber One i to, jak na ODO szybko pojawiały się kolejne dziesiątki.

    Wspólna przejażdżka wokół komina z Kolegą Marcinem czyli koncert na dwie GSR-ki. Winkle pięknego, mało znanego szlaku z Kozielca przez Gruczno aż do Chełmna. Nie wiem dlaczego ta trasa odstręcza jakoś motocyklistów. Dla mnie jest cudowna, byłem tam każdą moją i nie moją maszyną, którą dosiadałem. W czasie przelotu można przegapić wiele atrakcji po drodze!

    Kilka ostatnich imprez roku 2013. Niesamowita parada kilku tysięcy motocykli w Poznaniu na zakończenie sezonu zorganizowane przez Hells Angels MC Poznań - miasto zablokowane ;) Gonitwa za Intruderem z zakończenia sezonu w Sępólnie Krajeńskim ;)

    Holowanie Ducati 1198 z pustym zbiornikiem ...

  • Plusy i minusy pojazdu

    Zalety:
    -silnik
    -skrzynia biegów
    -przyspieszenie i osiągi
    -design
    -opona tył 180
    -łatwe prowadzenie
    -świetna i szczegółowa deska rodzielcza
    Wady:
    -???
    -może tylko brak bagażnika/schowka ale mi to w sumie dynda.

  • Marzę o...

    Tymczasowo marzenia spełnione!!! Zapraszam : https://www.facebook.com/robert.vertige

Wyróżnienia

Komentarze (7)

  • 2014-02-02 00:29:36

    ladny sprzet :)

  • 2014-01-12 19:32:57

    Fajny sprzecik. Szukalem takiego ale s-valka urzekla mnie dzwiekiem. Pozdro

  • 2013-11-19 20:31:00

    Nic dodać nic ująć sprzęcik elegancki. Szerokości LWG :)

  • 2013-11-17 16:37:15

    świetny sprzęt :) szerokości

  • 2013-11-03 20:59:54

    piękny gsr ;) przydalyby sie jeszcze jakies kominy do niego głośniejsze :D ale i tak motorek klasa \r\n szerokości LWG ;)

  • 2013-08-27 23:57:10

    Dobre moto ;)) Chyba moje okolice, daj znac to posmigamy razem kiedys ;) Pozdro :)

  • 2013-08-19 23:32:22

    Miałem przyjemność jeździć tym modelem i to z tego rocznika ;) \r\nMam świetne wspomnienia, jak po każdym nakedzie ;)\r\ntylko nie ładuj kufra na tyłek heh ;) pozdro !

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera Eaglet 50
  • Romet Ogar 200
  • Romet Komar
  • Honda NSR 125
  • Yamaha TZR 80
  • BMW 6

Co robią kierowcy na PJ