Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
599 cm3
100 KM
3.40 s
Nowy nabytek. Motocykl, który jeździ, skręca i hamuje - jak to ujęli Koledzy z forum GSR-a.
Przzyspieszenie? Torpeda! Przy wyprzedzaniu aut w trasie jest tylko STRZAŁ i nie ma czasu na nic, poza trzymaniem się kierownicy! Powyżej 10k silnik mówi o swoim rodowodzie, choć jak na razie muszę przyznać, że moc jest w pełni wystarczająca i nigdy jeszcze nie kręciłem go do odcięcia. Od 3,5k motor szybko przekazuje moc ale da się jeździć spokojnie do 3,5k RPM i oszczędzać wachę. Często przyłapuję się jeszcze na sporym szarpnięciu i nie przygotowaniu błędnika na przyrost przyspieszenia po zapięciu piątego/szóstego biegu!
Skrzynie pracuje zgodnie z najlepszymi wzorcami motocyklowymi. Wspaniale da się stosować zarówno przegazówkę i bezsprzęgłową zmianę biegów, szybkie machanie w górę na półsprzęgle, jak i spokojną zmianę z długim czasem rozsprzęglenia w jeździe miejskiej.
Pomimo mocy motocykl jest bardzo łatwy w prowadzeniu. Można spokojnie kulać się z prędkościami kodeksowymi i też mieć z jazdy frajdę.
Gumy, które posiadam: Michelin Pilot Road 2, to idealny kompromis pomiędzy żywotnością a przyczepnością. Mają raczej turystyczne zastosowanie z możliwością ostrej zabawy w sport. Nie twierdzę, że nie ma lepszych ale to w sumie najlepsze opony, na jakich ja jeździłem. Motocykl w sumie ze względu na osiągi wymaga przyczepnych, sportowych gum, lecz trzeba wtedy liczyć się z ich szybkim zużywaniem
Pomiar mocy z hamowni: 100,3 KM przy około 13340 obr/min.
Spalanie stwierdzone: miasto: 6-6,4 l/100km (więcej nie odnotowałem), trasa 4,7 l/100km.
To nie tuning, lecz raczej drobne zmiany stylistyczne:
Klatka na silnik Givi - optycznie czyni sprzęt potężniejszym i zastępuje crashpady.
Mini szybka Barracuda o całkiem sporym zastosowaniu i możliwościach.
Przyszłość: montaż posiadanych lusterek sportowych Puig. Klamki sportowe w kolorze nadwozia. Przewody hamulcowe HEL (pod kolor). Komputer dodatkowy. Czyli w zasadzie duperele.
Rzędowy, 4-cylindrowy. 16 zaworów.DOHC. Zasilanie: wtrysk. Chłodzenie cieczą i częściowo olejem. Skrzynia 6-biegowa.
W krótkim czasie zachwytu tym sprzętem najbardziej pamiętam łatwe stabilizowanie motocykla gazem w pochyleniu na szybkich zakrętach: jest to dziecinnie proste i daje mnóstwo frajdy. W praktyce wydaje się, że każde zbyt szybkie wejście w łuk daje się uratować.
Pewnego razu przez uchyloną - dosłownie na "jeden ząbek" szybę kasku wpadła ... osa. Wpadła pod kominiarkę. Chwilę później poczułem, jak dostałem strzała w brodę. Jechałem wolno, bo miałem się zatrzymywać za moment więc nie było wielkiego zagrożenia, jednak wspomnienie odrętwiałej mordy jest niezatarte.
Sierpniowy, jednodniowy wypad nad morze. Taka wycieczka sentymentalna do Krynicy Morskiej, Kątów Rybacki i Stegny - trzech fantastycznych dawniej miejsc, zżartych całkowicie przez komercję i chińską tandetę. Po drodze oczywiście odwiedziliśmy obóz Stutthof. Miło wspominam śmiganie pustą Amber One i to, jak na ODO szybko pojawiały się kolejne dziesiątki.
Wspólna przejażdżka wokół komina z Kolegą Marcinem czyli koncert na dwie GSR-ki. Winkle pięknego, mało znanego szlaku z Kozielca przez Gruczno aż do Chełmna. Nie wiem dlaczego ta trasa odstręcza jakoś motocyklistów. Dla mnie jest cudowna, byłem tam każdą moją i nie moją maszyną, którą dosiadałem. W czasie przelotu można przegapić wiele atrakcji po drodze!
Kilka ostatnich imprez roku 2013. Niesamowita parada kilku tysięcy motocykli w Poznaniu na zakończenie sezonu zorganizowane przez Hells Angels MC Poznań - miasto zablokowane ;) Gonitwa za Intruderem z zakończenia sezonu w Sępólnie Krajeńskim ;)
Holowanie Ducati 1198 z pustym zbiornikiem ...
Zalety:
-silnik
-skrzynia biegów
-przyspieszenie i osiągi
-design
-opona tył 180
-łatwe prowadzenie
-świetna i szczegółowa deska rodzielcza
Wady:
-???
-może tylko brak bagażnika/schowka ale mi to w sumie dynda.
Tymczasowo marzenia spełnione!!! Zapraszam : https://www.facebook.com/robert.vertige
Fajny sprzecik. Szukalem takiego ale s-valka urzekla mnie dzwiekiem. Pozdro
piękny gsr ;) przydalyby sie jeszcze jakies kominy do niego głośniejsze :D ale i tak motorek klasa \r\n szerokości LWG ;)
Dobre moto ;)) Chyba moje okolice, daj znac to posmigamy razem kiedys ;) Pozdro :)
Miałem przyjemność jeździć tym modelem i to z tego rocznika ;) \r\nMam świetne wspomnienia, jak po każdym nakedzie ;)\r\ntylko nie ładuj kufra na tyłek heh ;) pozdro !
Corrado Mcr oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Corrado Mcr pozdrowił kierowcę pojazdu
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu
Sniupsers uznał sesję jako wyjątkową
PatrykRS oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Dominik95 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Wójt0806 pozdrowił kierowcę pojazdu
bartosz92 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Cabajek pozdrowił kierowcę pojazdu
nachwile oznaczył pojazd jako wyjątkowy
/////Maxior pozdrowił kierowcę pojazdu
Kasjan21 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Zaerox pozdrowił kierowcę pojazdu
Marcin pozdrowił kierowcę pojazdu
Kristof705 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
matrixm01 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
matrixm01 pozdrowił kierowcę pojazdu
krzysiek oznaczył pojazd jako wyjątkowy