Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
650 cm3
50 KM
35 Nm
6.30 s
Rzadki model GR o pojemność 650ccm.
Nic z tych rzeczy...
Silnik rzędowy, dwucylindrowy o pojemności 650. Rozrząd typu DOHC, 2 zawory na gar, 2 gaźniki podciśnieniowe Mikuni, skrzynia pięciobiegowa. Moment obrotowy przy nieco ponad 3 tyś obr/min daje sporą elastyczność a naprzemiennie pracujące tłoki dają mocny dół.
Miękkie zawieszenie daje extra komfort jazdy, tylny amortyzator centralny regulowany w bardzo dużym zakresie. Wygodny na długie trasy.
Tuż po kupnie motocykla gdzie to nie widziałem nawet na oczy go (tylko zdjęcia) pierwsza styczność z tym modelem :)
Polska wzdłuż i wszesz :) Puki co kierunek Mazury, Gdańsk i gdzie tam mnie jeszcze pośle ;)
+duża elastyczność silnika
+jego niezawodność
+miękkie zawieszenie
+znikome spalanie
+sylwetka motocykla
+dobry komfort jazdy
-jak to w japończykach, nie są tanie nawet małe naprawy
-brak startera nożnego (przyzwyczajenie wieloletnie) :)
-5ty bieg mógłby być nieco dłuższy
Puki co jechałem z pasażerem 155 km/h i nie mam zamiaru więcej, choć wiem że ponad 200 śmiało wyciągnie.
Tańszym paliwie, Chciałbym ugościć w garażu BMW R80 ;), F650, Transalpa i jakiegoś HD ;)
na prawde bardzo fajny sprzęt. gratuluję i zazdroszczę. szkoda, że tak żadko spotykany na naszych drogach... pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich sprzętów