Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
tutaj
124 cm3
12 KM
17.00 s
Historia Suzuki GN125 rozpoczyna się w 1982 roku. Model 125 wywodzi się bezpośrednio z modelu dziś już trochę zapomnianego czyli GN 400 ponieważ w tamtych latach panowała moda na soft choppery dlatego po sukcesach 400 wprowadzono (do dziś produkowane) 250 i 125. Wciągu pięciu pierwszych lat produkcji można było wybierać pomiędzy nowoczesnymi kołami, odlewanymi z lekkich stopów, a tradycyjnymi szprychowymi. W 1987 roku zaprzestano produkcji kół odlewanych. Ponieważ motocykl był wykorzystywany do codziennej jazdy na krótkich trasach poza miejskich , nadmiernie eksploatowany rozruszniki ulegały awariom była to chyba jedyna słaba strona Suzuki GN 125, dlatego w 1987 mały jednocylindrowiec otrzymał mocniejszy rozrusznik. Pięć lat później wzmocniono łożyska wału korbowego. Wciągu 19 lat produkcji były to najistotniejsze zmiany konstrukcyjne wprowadzone przez producenta. Wygląd zewnętrzny nie zmienił się w istotny sposób. Czasami pojawia się nowy kolor, ewentualnie zmianą ulega kształt zbiornika paliwa dzięki temu można odróżnić roczniki. ( na bazie GN 125 powstały modele Marauder 125 i TU 125).Silnik GN 125 to jednocylindrowa jednostka napędowa z jednym wałkiem rozrządu w głowicy napędzającym dwa zawory, do zasilania Gna zastosowano jeden gaźnik Mikuni o średnicy gardzieli 26 mm. Podwozie nawiązuje do stylizacji soft choperów z lat 80 czyli długi klasyczny widelec teleskopowy z przodu i dwa elementy resorująco tłumiące z tyłu. Hamulce GN jak na tę klasę pojemnościową idealnie wywiązują się ze swego zadania. Przez prawie 20 lat produkcji GN 125 wykorzystywał te same zalety. Mimo iż jest to mały motocykl , podnóżki są tak umieszczone ze zapewniają wygodę podróżowania zarówno wysokiemu lub niskiemu kierowcy. GN jest zwinny, cichy, niezawodny i ekonomiczny (zużycie paliwa 2.5 l- 3.5 l na 100 km).
wole bez
SILNIK: Chłodzony powietrzem, jednocylindrowy o poj. 124cm^3 , czterosuwowy z jednym wałkiem rozrządu w głowicy , dwa zawory na cylinder, szklankowe popychacze, gaźniki podciśnieniowe, zapłon elektroniczny, rozrusznik elektryczny akumulator 12V, średnica/skok tłoka 57/48.8, stopień sprężania 9,5:1 Moc maksymalna 14 KM przy 9500 obr/min moment obrotowy 10 Nm
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Napęd wstępny kołami zębatymi, wielotarczowe sprzęgło mokre , 5 stopniowa skrzynia biegów, napęd tylnego koła za pomocą łańcucha.
Podwójna rama otwarta z rur stalowych, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 34 mm, wahacz dwuramienny stalowy podparty dwoma elementami resorująco - tłumiącymi, Hamulce przód tarcz o średnicy 267mm tył bęben o średnicy 120mm Ogumienie przód 1.6X18 tył 1.85X16
raz zabrakło mi paliwa ale chcialem sprawdzic ile spali :D
zalozyc mniejsza zebatke z przodu sprzedaje go właśnie wiec jak ktoś chętny to pisać na gg 3150346 pozdro:D
juz brak perspektyw :D jego miejsce zajal Bandzior :d
plusy praktycznie same
jak narazie 130 km/h z górki delikatnej:D 0-100 17.9s
suzuki intruder 1800 , honda valkyrie 1800
mam zamiar kupić taką maszynkę , chciałbym się dowiedzieć czy on naprawde tak mało pali i jak radzi sobie na dłuższe trasy >>??
Bardzo ładny motor.
Widze że duzo pracy w niego włożyłeś.
Trzymaj tak dalej:))
Szerokości życze!!!!
Daje max!! 10/10
Zapraszam do skomentowania
mojego Simson'a..
PozDrawIaM serdeCzniE..!xD
Ładna:)Szerokosci zapraszam do mojej gn;D
no fajny motor daje max 10/10 zpraszam do skomętowania mojej maszyny
:P:P
swojego mam dopiero 3 tygodnie, tak ze nie wiem czy bierze olej, wydaje mi sie ze nie bo czuc by bylo w spalinach a pozatym chodzi jak brzytwa i licznik zamyka.A swoja droga to ladna masz Suzi. Pozdrawiam
chlopaki nie wiecie moze czy te gn-ki sa blokowane w jakis sposob bo juz nie wiem sam???
Ładne Suzuki Zapraszam do Siebie i Skomentowania mojego Runnera
Pozdrawiam ;]
super Suzuki 6/6 ;-P wpadnij i oceń moją Sr-ke pozdro :DD
Eleganckie moTo!
ode mnie max 10/10 :)
zpraszam do mnie :d
szerokosci & przyczepnosci :D
niema jak suzi zapraszam do mnie